Day 2 – Purple

15 Nov

Paars.. Tja het is niet echt een kleur waarvan ik denk Yeshh! Nee paars is niet mijn kleur.. Ik hou er gewoon niet van.. Maar ik heb wel geprobeerd om toch een beetje een leuke look te maken!

Dus vandaag day 2 – Purple!

Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over deze look! Ik vind het een mooie combi!

In mijn binnenste ooghoek heb ik Lotus Flower aangebracht! Daarna ben ik met de paarse kleur uit het Acid palette van Sleek bezig gegaan.. Daarnaast de paarse kleur uit het Versus palette van de NYX Runway Collection.. Als laatst bracht ik in mijn buitenste ooghoek Twilight aan!

En full face!

Wat ik heb gebruikt;
Sleek Idivine Monaco – Lotus Flower
Sleek Idivine Acid – links onder
NYX Runway Collection Versus – links onder
Sleek Idivine Bad Girl – Twilight

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

18 Reacties to “Day 2 – Purple”

  1. linda 15 november 2012 bij 11:15 #

    Ondanks dat je niet dol bent op paars vind ik dat deze kleur je heel mooi staat. Je look vind ik qua kleur schakering erg mooi

  2. beautyforgirls 15 november 2012 bij 12:17 #

    Wauw, paars staat je goed. Hele mooie look.
    Liefs, xxx

  3. Jorinde 15 november 2012 bij 14:13 #

    Ik vind paars je erg mooi staan!

  4. Xan 15 november 2012 bij 14:30 #

    Mooie look. Hahah ondanks het je kleur niet is staat het je goed. Echt mooi gedaan.
    Love,

  5. miesssss 15 november 2012 bij 14:32 #

    Ik hou zelf ook niet zo van paars, en al helemaal niet op m’n ogen haha, maar staat je echt heel erg mooi hoor! Mooi gedaan🙂

  6. Renate 15 november 2012 bij 15:24 #

    Ik hou wel heel erg van paars en echt heel mooi gemaakt! (:

  7. Josephine 15 november 2012 bij 17:15 #

    Ik heb dat ook niet bij paars, maar paars staat ZO mooi bij bruine ogen, dus ook bij jou! Mooie look & yay voor fullface😀

  8. Cynthiiaa 16 november 2012 bij 00:38 #

    Jouw looks zijn altijd zo intens, dat vind ik echt incredible! Ze zijn echt lovely lady, echt gorgeous!

  9. Paola (@ilovebeauty89) 16 november 2012 bij 10:18 #

    Ik vind de look erg mooi geworden en paars staat erg mooi bij je donkere ogen!

  10. LounaBeauty 16 november 2012 bij 10:22 #

    Wauw.. ik vind deze kleur wel heel erg mooi hoor😉

  11. Judith (@Judith_WHN) 16 november 2012 bij 18:55 #

    Erg mooi!
    De kleur staat je ook prachtig🙂

  12. petra 17 november 2012 bij 11:11 #

    Staat je perfect!! Ik zou nooit voor paars kiezen, maar deze look is echt mooi!

  13. Amanda 17 november 2012 bij 13:40 #

    Ziet er leuk uit😀

  14. Beauty Treasures 18 november 2012 bij 12:53 #

    Mooie look!

Geef een reactie

