NYX Glitter Cream Palette – Ocean Breeze

11 Nov

Na deel 1 van het NYX Glitter Cream Palette, vandaag deel 2! Vandaag is het palette aan de beurt met de blauw groenige tinten – Ocean Breeze!

Zoals de naam al zegt – en ik hierboven al zei – een palette met blauw/groenige tinten! Echt super gave kleuren!

Wauwhh.. Ik vind dit echt zo’n mooi palette! Zulke toffe kleuren!

De 2 linker en de middelste kleur.. Alle 3 wat grovere glitters

En de middelste en de 2 rechter kleuren! Ook grovere glitters..

En dan de swatches..

Echte prachtig mooie kleuren! Zoals het andere palette brengen ze wat lastig aan! Maar ik ben al wat dingetjes aan het uitproberen voor het aanbrengen en afhalen zonder dat mijn hele gezicht er onder zit!

Wat vinden jullie van deze kleuren?

Liefs

23 Reacties to “NYX Glitter Cream Palette – Ocean Breeze”

  1. Amanda 11 november 2012 bij 12:22 #

    Ik heb verschillende meningen over deze paletten gehoord. Deze ziet er op het 1e gezicht wel goed uit!

    • Juudith 11 november 2012 bij 12:41 #

      Ik denk ook dat ik een haat liefde verhouding met dit palette ga krijgen..

  2. Renate 11 november 2012 bij 15:33 #

    Ik heb altijd zo’n tegenstrijdig gevoel bij deze palettes. De kleuren zijn prachtig en het is zo gaaf die glitters<3, maar je ziet dat het best lastig aan brengt en het lijkt me ook frustrerend als telkens je hele gezicht onder de glitters zit haha. Ga je er ook oog looks van posten? (:

    • Juudith 11 november 2012 bij 20:58 #

      Yup brengt zeker wat lastig aan! Jaa ik ga nog wel even kijken voor een look/meerdere looks! even kijke als het lukt zonder m’n hele kop der onder zit haha

  3. robin♥ 11 november 2012 bij 19:32 #

    ik vind hem toch wel heel mooi❤

  4. Cynthiiaa 11 november 2012 bij 19:52 #

    Uch, dit is toch echt geweldig?! Ja, ik begrijp het ergens wel, de glitters zijn moeilijk, maar wel de moeite waard!

  5. MySuperSweetLife 11 november 2012 bij 20:25 #

    Ik heb hier ook veel van ingeslagen maar omdat het lastig aanbrengt heb ik hier wel spijt van!
    Liefs

    • Juudith 11 november 2012 bij 20:57 #

      ja ze zijn wat lastig he! moet ook nog even een goede manier vinden!

  6. Paola (@ilovebeauty89) 11 november 2012 bij 20:58 #

    Ik heb deze ook en hij is prachtig, maar wel heel lastig om mee te werken zoals vele al vinden😉

  7. Jasmine 11 november 2012 bij 21:02 #

    Ogosh dat palet is echt zo prachtig! Heerlijk hoe dat sparkelt, glittert en shined!

  8. pretty beauty land 12 november 2012 bij 11:08 #

    je foto’s zijn echt prachtig!

  9. Bertine 12 november 2012 bij 13:51 #

    wat gaaf! lijkt me heel leuk voor een look voor de feestdagen:) Je kunt ze beter over een andere oogschaduw aanbrengen lijkt me!

  10. Judith (@Judith_WHN) 12 november 2012 bij 14:50 #

    Wauw wat ziet het palette er prachtig uit op de foto’s!
    Ik zal hem al bijna alleen hebben gekocht doordat hij zo mooi is, haha🙂

  11. TimeForBlues 12 november 2012 bij 16:02 #

    Wauw! nog nooit zo’n gave shimmer/glitter oogschaduw gezien!
    Super! Echt benieuwd wat voor loook je er mee maakt!😀 xx

  12. Daily Lifestyles 12 november 2012 bij 16:30 #

    wauw de kleuren zijn echt prachtig!

  13. LounaBeauty 12 november 2012 bij 17:12 #

    WOW, het deed gewoon pijn aan mijn ogen die kleuren! haha.. Super! Enige nadeel vind ik dat ze zo korrelen.. lijkt wel! .. Ik heb ook verschillende verhalen gehoord over dit palette,, ik hoop natuurlijk dat hij helemaal super is en ben benieuwd naar een look! hihi . liefsss

  14. Josephine 12 november 2012 bij 19:56 #

    Oh wauw, die kleuren zijn gorgeous, heel erg mooi! Ik ben heel benieuwd naar een look, komt vast goed, jij hebt altijd mooie looks😀

  15. Chayennnnnnnnnn 12 november 2012 bij 20:08 #

    wauw, wat een mooie kleuren! Prachtig.

  16. Xan 12 november 2012 bij 21:09 #

    Oooeew.. wat een prachtige kleuren. Ik moet bekennen dat ik dit palette iets mooier vind dan de Ice Queen. (A)
    Love,

  17. xxxcharr 13 november 2012 bij 11:35 #

    Wauw heee! wat een pretty! die wil ik ook wel^^
    Die glitters zijn allemaal zo mooi en amazing om naar te kijken. ^-^ smelt
    xxxx

Trackbacks/Pingbacks

  1. NYX Glitter Cream Palette – Fresh Greens « Watevahdude's Blog - 23 november 2012

    […] deel 1 *klik* en deel 2 *klik* van de NYX Glitter Cream Palettes is vandaag dan eindelijk deel 3 aan de beurt! De […]

Geef een reactie

