Day 1 – Nude

8 Nov

Vandaag is dag 1 van de 30 days make up challenge aan de beurt! We beginnen met een simpele look.. Nude.. Ik hou zelf niet zo van nude, van mij mag het wel opvallend.. Ik ben ook niet super tevreden met deze look! Maar het is niet anders..

En dit is hem geworden.. Een vrij simpele look met 3 bruin tinten!

.

.

.

Full face.. Beetje een rot foto.. maar de rest was echt allemaal mislukt..

Het enige wat ik voor mijn ogen gebruikte was het sleek storm palette en natuurlijk een oogschaduwbasis!

De lichte matte kleur bracht ik aan in mijn binnnenste ooghoek.. De lichtbruine kleur bracht ik aan over mijn ooglid en de donkere kleur bracht ik aan in mijn buitenste ooghoek!

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

 

8 Reacties to “Day 1 – Nude”

  1. beautyforgirls 8 november 2012 bij 12:58 #

    Erg mooi en neutraal.
    Liefs, xxx

  2. Michelle 8 november 2012 bij 13:06 #

    Hele mooie look, staat je mooi. Ik hou wel van nude!

  3. Josephine 9 november 2012 bij 17:46 #

    Nude is simpel, maar ik vind het mooi! Leuk ook fullface, I want more! WOW de oogschaduws die je hebt gebruikt gebruik ik altijd voor mijn everyday look!

  4. Beauty Koning 9 november 2012 bij 21:39 #

    Wauw, classy lady! Ik vind de fullface picture juist wat hebbem me like joh!

  5. Inge 9 november 2012 bij 22:25 #

    wauw, erg mooi gedaan!

  6. Xan 12 november 2012 bij 21:07 #

    Mooie nude look. Love the Storm palette van Sleek. Daar kun je idd mooie nude looks mee maken.
    Love,

  7. Mayara Esther 15 november 2012 bij 17:02 #

    Wauuw! Heel mooi gedaan.🙂

Geef een reactie

