Nyx Glitter Cream Palette – Ice Queen

6 Nov

Het was al bekend dat ik een bestelling had geplaatst bij Boozyshop! Mijn mening over de blush van sleek en de 2 trio oogschaduws staan al online.. Vandaag krijg je mijn mening over 1 van de 3 glitter cream palette’s van NYX..

Het palette was vandaag aan de beurt is, is 06 Ice Queen.. De naam zegt het al 5 mooie “ice” kleurtjes..

Het palette ziet er van buiten af mooi uit! een zwarte verpakking met een doorzich klepje! Ik hou er van om een product direct te zien.. Dan weet ik in iedergeval dat ik direct het juiste product heb en niet eerst 3 klepjes moet open maken voor ik de goeie heb..

Verder staat op de achterkant de naam van het product de ingredienten en de hoeveelheid.. Wel handig!

En dit is het palette zelf dan! 5 mooie vierkante kleurtjes met 2 dubbele applicators.. Ik doe er niets mee maar toch altijd handig als ze er bij zitten.. De oogschaduws zijn ongeveer zo breed als een 2 euro muntstuk.. Alleen dan in het vierkant haha!

Dan op naar de kleurtjes.. Helemaal links een zilveren met grove glitters, de 2e een zwarte met grove glitters..

De middelste kleur is een witte kleur met grove glitters en de 2 rechtse kleuren zijn beide grijs.. De een wat donkerdere als de andere en allebei met kleinere glitters!

Nog even een totaal plaatjes en dan op naar de swatches!

Zoals je ziet duidelijk verschil in de grove en de kleinere glitters.. De kleinere glitters brengen makkelijker aan als de grove.. Al brengen ze allemaal vrij lastig aan..

Alle 5 zijn ze met mijn vinger aangebracht! En daarna zat behalve mijn vinger en hand ook mijn arm, broek en vensterbank er onder haha!

Ik vind het echt een super mooi product, ik hou van glitters alleen moet ik nog even een handige manier proberen te vinden om het aan te brengen *zonder dat alles er onder zit*

Dus als je tips hebt laat ze dan maar achter hihi!

Verder zul je deze *en de andere 2* zeker nog eens tegen komen in een look!

Wat vinden jullie van dit palette?

Liefs!!

 

7 Reacties to “Nyx Glitter Cream Palette – Ice Queen”

  1. Priscilla 6 november 2012 bij 12:31 #

    Leuk! Ik hou echt enorm van glitters hihi! Ik zou het toch met die applicators proberen aan te brengen denk ik en dan zachtjes “stempelen”.. ik weet niet of dat werkt hoor, da’s gewoon mijn eerste gedachte!

  2. mysupersweetlife 6 november 2012 bij 15:13 #

    Ik heb ze ook, maar nog niet uitgetest! Vind ze wel mooi!
    Liefs

  3. beautyforgirls 6 november 2012 bij 15:33 #

    De glitters zijn mooi. Waarschijnlijk kun je deze het beste nat aanbrengen. Ik ben ook altijd onhandige met zulke dingen. Alles zit dan helemaal onder. Heel herkenbaar.
    Liefs, xxx

  4. Josephine 6 november 2012 bij 20:01 #

    Lijkt mij vervelend werken, maar glitters zijn wel mooi!

  5. Amanda 9 november 2012 bij 21:22 #

    Ik gebruik altijd de Two Way gel van Make Up Studio als ik met glitters werk! Ziet er trouwens goed uit.

  6. Beauty Koning 9 november 2012 bij 21:37 #

    Oh damn, dat ziet er verdomd goed uit! Ik was bang dat ze tegen zouden vallen, daarom kocht ik ze niet, maar een goede review. Mijn nieuwsgierigheid is alweer gewekt, haha!

Trackbacks/Pingbacks

  1. NYX Glitter Cream Palette – Fresh Greens « Watevahdude's Blog - 23 november 2012

    […] deel 1 *klik* en deel 2 *klik* van de NYX Glitter Cream Palettes is vandaag dan eindelijk deel 3 aan de beurt! […]

Geef een reactie

