Nieuwe uitdaging – 30 Days make up Challenge

5 Nov

De 30 Days make up Challenge, wie kent hem niet! Elke dag een andere look met een bepaald thema! Ik kan je vertellen ik ga hem doen!! Wanneer ik een dag vrij ben pak ik vaak mijn make up erbij en ga ik lekker aan het spelen.. Dit resulteert vaak ik een leuke of mooie look maar ook wel vaak weer wat standaard.. Ik pak vaak de zelfde kleuren.. En vandaar dat ik mee ga doen aan de 30 days make up challenge!

Nou komt er niet elke dag een look online! Daar heb ik helaas geen tijd voor! Daarom komt er elke week een! En we beginnen deze week!

En dit zijn alle looks die gemaakt gaan worden! En deze week komt dus de eerste online!

Zijn er meer mensen die deze challenge al eens gedaan hebben of die hem samen met mij willen doen? Laat het dan even weten in de reacties of stuur me een mailtje!  * watevahdude@hotmail.com *

Liefs!

8 Reacties to “Nieuwe uitdaging – 30 Days make up Challenge”

  1. Josephine 5 november 2012 bij 18:37 #

    Aah die vind ik altijd zo leuk om te zien, ik ben heel benieuwd😀

  2. beautyforgirls 5 november 2012 bij 18:38 #

    Ik ben heel benieuwd, erg leuk dat je dit gaat doen.
    Liefs, xxx

  3. Anne vdh 5 november 2012 bij 18:38 #

    Ben heel benieuwd wat je gaat maken! Zie een aantal lastige opdrachten er tussen staan!:D

  4. TimeForBlues 5 november 2012 bij 19:44 #

    Ben benieuwd! Ik moet zeggen dat deze challence wel echt ontzettend gaaf is!😀
    xx

  5. Paola (@ilovebeauty89) 5 november 2012 bij 21:00 #

    Ik ben er op dit moment ook mee bezig, maar doe hem ook iedere week!

  6. Cynthiiaa 5 november 2012 bij 21:34 #

    Ooooh, leuk! Ik ben benieuwd, good luck Judith!

  7. Xan 5 november 2012 bij 21:56 #

    Oow wat een leuke challenge. Ben benieuwd. =D
    Love,

  8. xxxcharr 6 november 2012 bij 11:59 #

    Superleuke challenge!
    Lijkt me erg leuk, ik ben benieuwd!
    xxx

Geef een reactie

