Tip – High tea boekje + vormpjes bij de kruidvat

2 Nov

Afgelopen week was ik even aan het rondsnuffelen in de kruidvat bij ons op het dorp.. Daar vond ik zo iets leuks dat ik het even met jullie moest delen!  *ik durf niet te zeggen als alle kruidvats het hebben*

Maar waar gaat het om? Een leuk boekje met vormpjes erbij.. Er zijn 3 versies van.. Bonbons, Cakepops en High tea.. De laatste heb ik

En dit is het boekje dan! Een snoezig klein boekje die niet al te dik is!

En dit zijn de inhoudsopgaven..  Der staat echt van alles voor een high tea! super leuk!

En dit zijn de vormpjes die er bij zitten.. Ze zijn super leuk! Wel wat klein maar erg leuke vormpjes..

Zoals ik al zei ik heb geen idee als de boekjes bij andere kruidvats er wel zijn.. Bij de kruidvat bij mij in het dorp had eens stapel van ongeveer 10 stuks staan maar in Ommen kon ik ze niet vinden.. De prijs € 5,99

Wat vinden jullie van dit soort boekjes?

Liefs

 

10 Reacties to “Tip – High tea boekje + vormpjes bij de kruidvat”

  1. Michelle 2 november 2012 bij 12:36 #

    Wat een leuk boekje! Ik ga snel bij de Kruidvat kijken hier of ze hem ook hebben

  2. beautyforgirls 2 november 2012 bij 14:00 #

    Ik heb deze zien liggen, erg leuk.
    Liefs, xxx

  3. Femke 2 november 2012 bij 15:25 #

    Wat een gaaf boekje is dit! Ik loooove cupcakes maken + het opeten natuurlijk! Haha😉

  4. Josephine 2 november 2012 bij 17:15 #

    Oh wat een leuk boekje, superleuke vormpjes ook😀

  5. marlyssa 2 november 2012 bij 20:34 #

    Super leuk en dat maar voor 6 euro! Misschien morgen even kijken in de stad of ze er nog zijn. Kan geen genoeg krijgen van zulke boekjes.

  6. Paola (@ilovebeauty89) 3 november 2012 bij 09:10 #

    Wat een leuk boekje! Zo te zien staan er lekkere dingen in!

  7. Amanda 3 november 2012 bij 12:21 #

    Wat een leuk boekje!

  8. Bo 3 november 2012 bij 12:26 #

    Leuke tip! Die vormpjes zijn echt leuk❤

  9. joycelysanne 3 november 2012 bij 17:11 #

    echt heel erg leuk, ik ga er ook eens naar op zoek!

  10. Sylvana 13 november 2012 bij 21:11 #

    Wat leuk zeg, ik volg je nu!

Geef een reactie

