Sleek Blush Flamingo

31 Okt

Blus, niet echt een product dat ik vaak gebruik.. Maar toen ik aan het rondsnuffelen was op boozyshop tijdens de uitverkoop van de NYX producten kon ik het niet laten om een blush van Sleek te bestellen! Ik las er veel goeds over en vandaag mijn mening er over!

Ik heb al een aantal oogschaduwpalettes van sleek! En ik moet zeggen deze gebruik ik erg veel en zijn super fijn!

De verpakking van de blush is eigenlijk het zelfde als die van de oogschaduw palettes.. Alleen heel veel kleiner.. Het logo staat er het zelfde op er is alleen Blush toegevoegd! ik vind het mooi!

Als je hem open klapt zie je het product en een spiegel! Altijd makkelijk! Verder gaat die makkelijk open maar niet te makkelijk! Ook altijd wel fijn..

En dan het product zelf! Een mooie knal roze kleur met een patroontje erin! het oog wil natuurlijk ook wat hihi!

En dan de swatches.. Beide kleuren heb ik aangebracht met mijn vinger.. Ze zijn zo vrij aanwezig maar met een kwast word dit natuurlijk veel minder! Ik heb hem even zo gedaan zodat je kunt zien hoe intens de kleur is!

Ik ben echt wel blij met deze blush! Mooie verpakking, mooie kleur en een fijn product!

Wat vinden jullie van deze blush en wat is jouw favoriete blush van Sleek?

Liefs

15 Reacties to “Sleek Blush Flamingo”

  1. beautyforgirls 31 oktober 2012 bij 12:38 #

    Deze is echt heel mooi.
    Liefs, xxx

  2. Xan 31 oktober 2012 bij 14:30 #

    Love the color and the pigment. Ik heb pas blush by 3 Pink Sprint gehaald en ook de Sunrise. Ik moet zeggen dat de pigmentatie bij die ook wauwish is. Ik moet er een keer nog een look mee maken. Maar het zijn mooie producten waar je naar kunt blijven staren =P
    Love,

  3. Judith (@Judith_WHN) 31 oktober 2012 bij 14:39 #

    Erg gave kleur blush!

  4. Priscilla 31 oktober 2012 bij 15:38 #

    Heel erg mooi! Wat een fijne kleur, daar word je toch vrolijk van! Ik heb zelf (nog) geen Sleek blushes.

  5. Kimberley 31 oktober 2012 bij 16:06 #

    Voor mij zou hij net iets té fel zijn haha!

  6. Anne vdh 31 oktober 2012 bij 16:08 #

    Woow wat een heftige kleur! Wel gaaf zeg! Al denk ik dat ik deze wel met een heeeel lichte hand aan zou moeten brengen😉

  7. xxxcharr 31 oktober 2012 bij 16:55 #

    Prachtige blush! Zo fel<3
    xxx

  8. Marieke 31 oktober 2012 bij 16:57 #

    Wow, heftige kleur zeg! Ik vind ‘m heel tof, haha😀

  9. mysupersweetlife 31 oktober 2012 bij 17:44 #

    Ik vind die kleur super! Wat een prachtige blush zeg!
    Liefs

  10. Cynthiiaa 31 oktober 2012 bij 22:28 #

    Wauw, liefde! Wat een pigmentatie en die kleur, damn!

  11. Paola (@ilovebeauty89) 1 november 2012 bij 14:34 #

    Wauw wat een prachtige kleur!

  12. Renate 1 november 2012 bij 17:23 #

    Wauw wat een prachtige kleur!!❤ Ik heb ook 1 blush van sleek en ik gebruik de blush dagelijks!

  13. arletta 1 november 2012 bij 19:46 #

    wauw wat een beauty!
    xx

  14. Jorinde 1 november 2012 bij 21:49 #

    Prachtige blush!

  15. Josephine 4 november 2012 bij 11:04 #

    Oooh wat een gave knalkleur, love it!❤

Geef een reactie

