My eyes – Like the Ocean

29 Okt

yayy het is weer tijd voor een look! Dit keer een look die ik zelf wel erg geslaagd vind ondanks dat ik hem niet zo snel zou dragen *dit door de bruine kleur, ik ben geen bruin mens*

Het is dus een look met bruin en *hoe kan het anders* mijn favo kleur mint groen.. Een vrij simpele look om te maken!

Hoe ik ter werk ben gegaan; Ik ben begonnen met de standaard oogschaduw basis.. Daarna ben ik begonnen met mint groene kleur uit mijn sleek monaco palette.. De lichtste kleur.. Daarna heb ik in mijn buitenste ooghoek de donkere bruine kleur uit mijn sleek Storm palette aangebracht.. Over de rest van mijn ooglid bracht ik de mintkleur met shimmer aan uit het monaco palette.. Beetje blenden en tadaa.. Daarna nog even weer de bruine kleur aan brengen en klaar ben je!

Simpel toch? Ik heb dit keer nog geen full face foto de volgende keer wil ik dat wel doen omdat er wel vraag na was.. Deze foto’s had ik alleen al gemaakt.. Dus vandaar!

Wat vinden jullie van deze look en zouden jullie zoiets snel dragen?

6 Reacties to “My eyes – Like the Ocean”

  1. Cynthiiaa 29 oktober 2012 bij 17:20 #

    Oh, wauw! De kleue in je binnenste ooghoek liefde! Hell yeah, ik zou het zo dragen.

  2. Josephine 29 oktober 2012 bij 20:09 #

    Ooooh de kleur in jouw binnenste ooghoek, heel mooi, mooi verwerkt ook😀

  3. petra 29 oktober 2012 bij 21:14 #

    Waaauw, echt supermooi gedaan!!❤

  4. Renate 29 oktober 2012 bij 21:15 #

    Wauw, echt heel mooi gemaakt! Ik zou het zelf niet zo snel dragen, omdat ik altijd best wel een neutrale look draag dagelijks, maar voor een speciale gelegenheid zou dit wel heel mooi zijn!

  5. Kimberley 31 oktober 2012 bij 12:10 #

    Dat heb je echt prachtig gedaan! En mijn favo kleurtje zit erin hihi!

  6. Xan 31 oktober 2012 bij 14:24 #

    Mooie look. Ondanks je geen “bruin mens” bent staat hij je goed.
    Love,

Geef een reactie

