Nyx Triple Eye Shadows for Sexy Eyes Only!

26 Okt

Vorige week ontving ik de minder fijne mededeling van Boozyshop; NYX mocht niet meer verkocht worden! Niet tof! Maar ik sloeg mijn slag nog wel eventjes en bestelde nog een aantal dingetjes.. Vandaag is deel 1 van mijn bestelling aan de beurt..

Ik bestelde 2 Triple Eye Shadows.. Eentje in de kleur TS23 Sweet lagoon/Aqua/Ocean en eentje in de kleur TS45 Hippie-Chic.. En vandaag mijn mening over deze oogschaduws..

En dit is de eerste; TS45 Hippie-Chic.. Een creme kleur, een groene kleur en een paarse kleur..

De verpakking vind ik erg handig.. Handig formaat, en leuk dat je de kleurtjes ook nog kunt zien.. Als je er meerdere in je stash hebt is dit wel net zo makkelijk.. Verder staat op de achterkant duidelijk de naam en de ingrediënten..

En zo ziet die er van binnen uit.. 3 mooie kleuren en een spons applicator..

En de 3 kleurtjes van dicht bij! Mooie kleurtjes.. Misschien niet echt in 1 look te gebruiken maar ze komen altijd wel van pas! Al had ik wel gehoopt dat de groene kleur wat meer mint kleurig zou zijn.. Maar dat is niet erg deze kleur is ook tof!

En dan is het tijd voor de swatches!

De kleuren zijn echt wel goed gepigmenteerd! Ik heb ze hier aangebracht mijn vinger een veeg te zetten zonder oogschaduwbasis.. Ik ben tevreden! \

En dan op naar het 2e palette

Een pallette met 3 groene kleuren met de naam TS23 Sweet lagoon/Aqua/Ocean Ik moet zeggen dat ik de naam wat appart vind.. Net als of ze niet konden kiezen.. Maar dat doet er niet toe hihi

En de verpakking is natuurlijk gewoon het zelfde.. Ik hou er wel van!

En de kleurtjes! 3 mooie kleuren die makkelijk in 1 look te verwerken zijn!

En de swatches

En zo zien de kleuren er aangebracht uit! mooie duidelijke kleuren die een goeie pigment hebben! Me likes!

Ik ben zeker wel blij met deze 2 palettes! Het zijn mooie palettes met mooie kleuren! Die ook nog eens een goed pigment hebben! Helaas word het niet meer in nederlandse webshops verkocht (al zag ik afgelopen week dat ze het bij de Douglas nog wel hebben)

Wat vinden jullie van deze palettes? en hebben jullie nog wat van NYX gescoord in de leegverkoop?

Liefs

8 Reacties to “Nyx Triple Eye Shadows for Sexy Eyes Only!”

  1. beautyforgirls 26 oktober 2012 bij 13:36 #

    Beide zijn erg mooi. Goede pigmentatie.
    Liefs, xxx

  2. Michelle 26 oktober 2012 bij 15:09 #

    Ik vind het hele mooie palettes, vooral de drie kleuren van het tweede palette vind ik heel erg mooi. Jammer dat NYX niet meer verkocht wordt in de Nederlandse webshops. Ik heb nog geen enkel product van NYX, maar wilde het merk wel uitproberen. Nu moet ik een andere manier gaan verzinnen…

  3. Beauty Koning 26 oktober 2012 bij 21:00 #

    Weet je dat ik deze eigenlijk altijd al heb willen hebben?! It’s incredible, vooral de middelste kleur, de pigmentatie? Halleluja!

  4. Judith (@Judith_WHN) 26 oktober 2012 bij 21:14 #

    Ziet er goed uit!
    Inderdaad erg jammer dat NYX niet meer verkocht mag worden in Nederland😦

  5. Paola (@ilovebeauty89) 26 oktober 2012 bij 21:21 #

    Leuke dingen heb je besteld! Ik heb ook mijn slag geslagen!

  6. Josephine 27 oktober 2012 bij 19:54 #

    Wauw, beiden zijn heel erg mooi, mooie kleuren! Jij kan er vast en zeker mooie looks mee maken😀

  7. Bertine 29 oktober 2012 bij 14:03 #

    wow wat een goede oogschaduw!

Geef een reactie

