My Eyes – Winter night

20 Okt

Het is weer eens tijd voor een ooglook! Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig met make up bezig ben en wel tevreden ben met een beetje oogpotlood en mascara ghehe! Maar donderdag was weer zo’n nietsdoedagje en maakte ik deze look!

Wat heb ik gebruikt;
Hema oogschaduwbasis
Sleek Glory Palette (de blauwe kleuren)
Sleek Bad Girl Palette (de witte kleur)
Yves Rocher Luminelle oogpotlood
Catrice volume plus+ mascara

En dit is de look geworden:

Hoe ik ter werk ben gegaan;
Ik ben begonnen met de standaard oogschaduwbasis.. Daarna ben ik begonnen met mijn binnenste ooghoek.. Hier heb ik de witte kleur aangebracht! daarna ben ik naar mijn buitenste ooghoek toe gaan werken.. Na wit, licht blauw, wat donkerder blauw en donker blauw toegevoegd.. Dit ben ik gaan blenden voor de overloop.. Daarna heb ik opnieuw de witte kleur aangebracht voor de aanwezigheid.. Daarna heb ik de kleuren onder mijn oog aangebracht.. In de zelfde kleur overloop als op mijn ooglid.. Een kloddertje mascara en een beetje oogpotlood en klaar is kees.. uhh Juudith..

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

14 Reacties to “My Eyes – Winter night”

  1. Anne vdh 20 oktober 2012 bij 11:08 #

    Heel gave winterse look! Mooi dat felle blauw! Ben stiekem toch ook wel benieuwd hoe hij je full face had gestaan;-) Ik denk heel gaaf namelijk, vind dit soort winterse looks echt cool!

    • Juudith 21 oktober 2012 bij 16:07 #

      Ik zal de volgende keer eens kijke als mijn gezicht het waard is om een full face te doen! hihi!

  2. Vera 20 oktober 2012 bij 11:23 #

    Mooie look!

  3. Michelle 20 oktober 2012 bij 21:21 #

    Hele mooie look heb je gemaakt!

  4. Beauty Koning 20 oktober 2012 bij 23:53 #

    Wauw, ik vind je donkere looks altijd zo mooi! Lovely kleuren heb je weer gebruikt!

  5. Josephine 21 oktober 2012 bij 10:13 #

    WAUW, gorgeous! De kleuren knallen van je ogen af, ook omdat je bruine ogen hebt, love it!

  6. xfashionisalifestyle 21 oktober 2012 bij 13:45 #

    Wat een mooie ooglook, de blauwe kleur knalt er echt uit!:)

  7. Xan 21 oktober 2012 bij 16:36 #

    Mooie look. I like it.
    Love,

  8. Mariel 21 oktober 2012 bij 19:09 #

    Mooie look! Ik had hem ook graag full face gezien🙂

  9. Jorinde 21 oktober 2012 bij 20:51 #

    Wauw, mooie look zeg!

  10. Paola (@ilovebeauty89) 22 oktober 2012 bij 08:29 #

    Wauw super mooi! Ik zou dit ook zo dragen!

  11. joycelysanne 22 oktober 2012 bij 11:34 #

    heel erg mooi, goede foto’s ook!

Geef een reactie

