My Bucket List

27 Sep

Okaaay het is al een dikke poos geleden! Maaaar ik werd getaggt door Cynthia!! leuk leuk!! Het heeft dan even geduurd maar daar issie vandaag dan.. Mijn Bucket List..

Voor mijn Bucket list kon ik zowiezo al een aantal dingen bedenken.. Ik was er al een beetje mee bezig.. Waarom? Nadat ik met vriendlief de film The Bucket List gekeken hebben vond ik het ook wel tijd om er een te hebben! Want tja er zijn toch echt wel wat dingen die ik gedaan wil hebben voor ik dood ga.. Nou ga ik er vanuit dat dit nog heeeeel lang gaat duren dus heb ik ook nog even de tijd! hihi!

 

In een luchtballon zitten.. Het lijkt me zo tof!

Paardrijden op het strand! Een buiten rit heb ik al eens gemaakt! Dat was al tof maar een strandrit lijkt me nog toffer!

Spreekt voor zich! Vriendlief en ik willen allebei graag een keer naar Parijs dus deze moet wel goed komen!

Ik was altijd zo gek van dolfijnen! Dit moet ik gewoon gedaan hebben! Vind het zulke prachtige dieren!

Nouja spreekt voor zich toch?

Ik zeg al jaren dat ik wil rondtrekken door Amerika! Tja en als je daar bent moet je het ook goed doen he! Deze moet ik echt gedaan hebben!

Jaaaa hier moet ik ook echt geweest zijn! Lijkt me zo gaaf!!

Welke vrouw wil dat nou niet hihi!

Als je dan in Amerika bent moeten we natuurlijk ook naar Hollywood !

Deze gaat waarschijnlijk nog voor eind van het jaar waar worden! Heb een reisje naar London gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag!

Dit lijkt me echt zoooo heerlijk! mooie stranden blauwe zee en heel veel zon!

Hawii ja daar wil ik wel naar toe.. al neem ik ook genoegen met 1 van de ABC eilanden hihi!

En dan al laatst.. Deze.. Doodgaan zonder ook maar ergens spijt van te hebben! Lijkt me heerlijk!!

Dat was mijn bucket list voor nu eerst.. Al kan ik er nog wel 100 dingen bij onder zetten hihi!

Zijn er dingen die jullie echt willen doen voor je dood gaat?

Liefs

 

12 Reacties to “My Bucket List”

  1. xxxcharr 27 september 2012 bij 14:16 #

    leuk!xxx

  2. beautyforgirls 27 september 2012 bij 15:05 #

    Ik wil nogmaals een keer naar london.
    Leuk om te zien.
    liefs xxxx

  3. Jorinde 27 september 2012 bij 16:45 #

    Leuk om te lezen!

  4. Cynthiiaa 27 september 2012 bij 17:32 #

    Oh my, de laatste is mooI! Aan de andere kant, waarom zou je spijt hebben? Gewoon doen wat jij wilt lady! Leuk trouwens dat je hem ook hebt gedaan. ^^

  5. robin♥ 28 september 2012 bij 12:20 #

    ik wil ook naar route 66!! mijn ouders willen het op de motor doen, ik hou het wel bij de auto.. lol.

  6. Judith (@Judith_WHN) 28 september 2012 bij 18:36 #

    Erg leuk!
    Een aantal dingen van je lijstje staan ook op mijn Bucketlist, grappig om te zien🙂

  7. Paola (@ilovebeauty89) 29 september 2012 bij 08:19 #

    Je wil nog super leuke dingen gaan doen!

  8. petra 30 september 2012 bij 20:38 #

    Oh, ik denk dat mijn lijst ongeveer hetzelfde eruit gaat zien als die van jou🙂
    En je gaat naar London, wat een tof cadeau!!

  9. Anne Solveig 2 oktober 2012 bij 21:57 #

    Heel erg leuk gedaan!

  10. LounaBeauty 5 oktober 2012 bij 20:18 #

    Mooie samenstelling meid:) Vind het altijd heel heftig en lastig om keuzes te maken tussen dit soort dingen haha🙂

  11. jessy 11 oktober 2012 bij 14:18 #

    super leuk! ik wil ook nog een keer naar de eiffeltoren met mijn vriend hihí

Geef een reactie

