My Eyes – Nagemaakt van Pinterest

31 Aug

Pinterest is mijn nieuwe verslaving.. Naast de smurfen spelen.. Ik zoek er allerlei inspiratie.. Leuke dingen voor in huis en tuin, leuke DIY’s en mooie looks!

Vandaag dus een look die ik heb gemaakt met als voorbeeld een plaatje van Pinterest…

Dit is de look die ik vond op Pinterest.. Ik vond hem echt wauuwhh en daarom maakte ik hem na!! Benieuwd naar het resultaat? Scroll dan verder!

Allereerst de producten die ik gebruikt heb:
– HEMA Oogschaduwbasis
– NYX Jumbo pencil  in Milk
– NYX Jumbo pencil in Black Bean
– Barry M Dazzle Dust in nr 8
– Gosh Mono Eyeshadow 002 Turquoise
– Sleek Idivine Bad girl palette (de 2e kleur onderste rij)
– Yves Rocher Luminelle oogpotlood
– Catrice Volume Plus+ mascara

En dan de look zelf

En dit is hem dan geworden! Ik ben best tevreden moet ik zeggen! De wing is iets langer en de kleur doorloop is iets minder mooi dan op het origineel.. maar ik wou m’n look  niet verpesten.. ghehe!

Hoe ik ter werk ben gegaan? Ik ben begonnen met natuurlijk de oogschaduwbasis.. Daarna ging ik aan de slag met mijn Jumbo pencils.. In mijn binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw ging ik in de weer met Milk en in mijn buitenste ooghoek ging ik in de weer met Black Bean.. Daarna heb ik met mijn oogpotlood en de zwarte oogschaduw uit het Bad Girl palette de wing aangezet en in een punt gemaakt..

Dan hop aan de slag met de oogschaduw.. Met de Dazzle Dust van Barry M maakte ik het wit in mijn ooghoek, onder mijn wenkbrauw en onder mijn wing.. Beetje vervagen en klaar.. Op naar de mono van gosh.. Deze bracht ik aan over mijn gehele ooglid en heb ik een beetje geblend met de witte en de zwarte kleur.. Als laatste kwam mijn oogpotlood weer aan de beurt onder mijn oog.. En daarna de turquoise kleur onder mijn oog.. Als laats nog een beetje zwarte kleur toevoegen en klaar is kees..

Wat vinden jullie van deze look en hoe vinden jullie dat ik hem nagemaakt heb?

Liefs

9 Reacties to “My Eyes – Nagemaakt van Pinterest”

  1. Vera 31 augustus 2012 bij 17:29 #

    Wow, wat gaaf zeg!

  2. Josephine 31 augustus 2012 bij 17:40 #

    GORGEOUS! Ik vind de look zelf al heel mooi, maar je hebt hem erg goed nagemaakt😀

  3. Paola (@ilovebeauty89) 31 augustus 2012 bij 18:46 #

    Wauw! Prachtig!

  4. Beauty Koning 31 augustus 2012 bij 19:12 #

    Wow, het is hem precies. Oh my god, wat goed gelukt zeg! Wauw, wat een mooie kleuren heb je trouwens gebruikt, lovely Judith! Wauwie, my mind is blown!

  5. Judith (@Judith_WHN) 31 augustus 2012 bij 19:29 #

    Wauw, echt prachtig gedaan!

  6. Anne vdh 31 augustus 2012 bij 19:40 #

    Wat gaaf!! Je hebt hem echt heel goed nagemaakt:D ik zag het plaatje en ik dacht oh dat is wel lastig om na te maken eens even kijken. Maar seriously, love it!

  7. Marieke 3 september 2012 bij 11:45 #

    Waaauw, echt súpervet!

  8. Amanda 3 september 2012 bij 20:45 #

    Wauw, dat heb je mooi nagemaakt!

  9. Xan 4 september 2012 bij 07:48 #

    Ik vond het mooi. Goed gelukt. I like.

Geef een reactie

