Geshopt – Paardrijstuf!

30 Aug

De meesten van jullie zullen inmiddels al wel weten dat ik weer ben begonnen met paardrijden.. Ik ga nu elke week zowiezo 1 keer paardrijden en tja dan moet je wel een beetje veilig (en natuurlijk classie) op een paard zitten.. Zo zocht mijn schoonzusje (zij geeft mij rijles en heeft er dus zegmaar wel verstand van) op internet wat dingetjes die niet te duur waren en wel goed waren en later ging ik met mijn mams op stap om wat dingen te scoren.. Ik kon natuurlijk niet in de foei lelijke rode broek van ongeveer 10 jaar oud blijven rondlopen.. Niets tegen op de broek na 10 jaar (toen reed ik ook paard) past hij nog maar de gaten zaten er zo ongeveer in.. ghehe..

Okaay om een lang verhaal kort te maken.. Ik heb nieuwe rijkleding geshopt!!

En dit is het dan wat ik gescoord heb.. Het eerste deel haalde ik bij Divoza Horseworld.. Dit zit echt super dicht bij mij in de buurt.. Het 2e deel haalde ik bij Miranda’s ruitershop.. Een internetshop die een aantal (mid)dagen in de week aan huis verkoopt..

Op naar wat ik kocht..

Aller eerst het belangrijkste.. Een goeie cap! Schoonzusje rade me deze aan.. Dus daar is die dan.. Makkelijk in een tasje..

En dit is hem dann! Een gewone standaard cap.. Het leuke hiervan was.. (nouja leuk) Ik had 2 maten gepast.. De ene zat goed en de andere te los.. Thuis kwam ik er dus achter dat ik de verkeerde maat in mijn tasje had gekregen en zo kon ik dus na een telefoontje nog een keer in de auto richting het verkooppunt om hem om te ruilen.. Wijze les voor de volgende keer; Goed alle maten checken!

Detail…

Dan de rijschoenen.. Ik zat erg te twijfelen als ik laarzen wou of schoenen met chaps.. Laarzen vond ik aan de ene kant wat zonde aangezien ik ook laarzen heb.. ANWB laarzen droeg ik de eerste paar keer en die zitten erg fijn, alleen zijn ze gevoerd schapenvacht.. 2 paar laarzen vond ik wat stom dus koos ik voor de schoenen met chaps..

En dit zijn ze dan! Het is gewoon een standaard schoen.. Ze hadden ook wel hele dure luxe maar dat vond ik wel weer een beetje veel van het goede.. Deze zijn ook best..

En een klein detail.. Het doet me een beetje aan Dr. Martens denken..

En de chaps die dan weer over de schoenen kunnen.. Ik kon kiezen uit 2 soorten.. Goedkoop ogende plastic chaps of mooie leren chaps.. Het zijn dus de leren chaps geworden! Blijven langer mooi en zijn lekker soepel!

Ze zijn super makkelijk aan te doen.. En wanneer het warm is extra makkelijk.. Na het rijden kunnen ze direct uit!

En de onderkant! Jaa leuke details…

Mooie sokken kunnen natuurlijk niet ontbreken! Als mijn chaps afzijn moet het er natuurlijk een beetje leuk uitzien hihi! Verder gaat papa (werkt in een kleding winkel) nog even kijken voor andere sokken.. Schoonzusje had al een keer sokken bij hem vandaan en die waren erg fijn.. Dan neem ik sokken die bij mijn shirt passen.. Moet natuurlijk wel modebewust rondlopen op de manege haha!

En dan als laatst.. De rijbroek.. Ik ben er echt heeeeel erg op vooruit gegaan haha!

En dat is hem!! Niet te opvallend.. Maar wel een mooie! Eerst had ik hem met een roze streep erdoor maar dat vond ik zo niet handig.. Dus daarom maar gewoon een grijze..

Het zitvlak is echt super fijn!

De broek is van Mondoni en hij zit echt super fijn!

Detail

En nog een detail!

Dit waren mij aankoopjes! Ze worden met liefde gebruikt en ben er blij mee!

Vinden jullie het leuk om vaker dingetjes te lezen over het paardrijden of vinden jullie het wel best? En wat vinden jullie van mijn aankoopjes

Liefs

 

5 Reacties to “Geshopt – Paardrijstuf!”

  1. Beauty Koning 30 augustus 2012 bij 18:41 #

    Ah, wat leuk zeg! Mooie broek, vind het printje lovely.🙂 More paardrijartikelen, yes please1

  2. MissEvie.nl 30 augustus 2012 bij 19:00 #

    Wat leuk! Veel plezier met paardrijden🙂

  3. Vera 30 augustus 2012 bij 21:32 #

    Jij kan er weer goed tegenaan🙂

  4. beautyforgirls 30 augustus 2012 bij 22:58 #

    Wat leuk dat je weer bent begonnen met paardrijden. En met deze nieuwe items ben je er helemaal klaar voor.
    Leuke dingen.
    Liefs, xxx

  5. Paola (@ilovebeauty89) 31 augustus 2012 bij 06:58 #

    Leuke aankopen!

Geef een reactie

