Persoonlijk – kletspraatje over van alles!

24 Aug

Lieve Peeps!!

Het is jullie van niet ontgaan; het is al enige tijd rustig op watevahdude! Ik voel me er niet goed bij en vandaag ff een praatje waarom het hier zo rustig is en waarom ik overal niet (of weing) reageer!

20120824-143333.jpg

Begin mei schreef ik dat ik veel extra werkte doordat mijn collega ging trouwen.. Nou ze is inmiddels getrouwd en heeft wel geteld 2 weken gewerkt! De rest van de tijd (dus vanaf mei) is mijn collega er niet geweest! Ze zit ziek thuis door een gebroken voet! Allemaal erg vervelend voor haar! Maar ook voor mij.. Ik neem alle uren over en moet nu alles overnemen!! Helemaal niet zo erg maar wel als je lichamelijk ook niet helemaal op bent!

Ik werk me nu dus al 3 maand in de ronte.. Ik ben elke week 1 dag vrij en dat is het.. Een paar weken hou je dat wel vol maar na 3 maand word het wat veel van het goede.. Ik ben lichamelijk helemaal op! Ik kom met moeite mijn bed sochtends uit en lig savonds om 9 uur weer in bed! Niet echt normaal voor een 22 jarige!

20120824-143631.jpg

Ik hou zelf helemaal niet van klagen, opgeven en om hulp vragen.. Maar afgelopen week was de bom gebarsten en zat ik er kompleet door heen! Gelukkig is iemand uit een ander filiaal erg behulpzaam en gaat me proberen extra te helpen! En nu is het hopen dat mijn eigen collega snel weer terug is!

Door alle stres en vermoeidheid is het dus daarom hier ook zie stil.. Ik heb geen puf meer om savonds na het eten de pc te pakken en nog flink te gaan bloggen! Al mis ik het wel erg! Ik wil nu eerst voor mezelf zorgen dat ik weer een beetje uit de sleur kom en het weer wat beter gaat..

20120824-143733.jpg

Door mijn ziekte moet ik Jubal helaas ook op een laag pitje zetten! Het optreden kan k niet meer aan lichamelijk en voor de repetities ben ik savonds vaak te moe! Ik baal er ontzettend van en hoop dat ik alles snel weer kan oppakken!

Eigenlijk moest het een kort verhaal worden haha! Maar dat is een beetje mislukt!

Hoe het dus verder gaat met watevahdude kan k nog niet precies zeggen! De eerste weken zal het hier nog erg stil zijn! Er zullen af en toe artikel online komen maar niet veel! Hopelijk snappen jullie het (ik ga er wel vanuit) en blijven jullie me volgen! Want hoe dan ook ik kom terug =D

Liefs!

8 Reacties to “Persoonlijk – kletspraatje over van alles!”

  1. Paola (@ilovebeauty89) 24 augustus 2012 bij 17:38 #

    Denk je wel om jezelf! Suc6!

  2. beautyforgirls 24 augustus 2012 bij 18:24 #

    Wat vervelend, je moet ook aan je zelf denken.
    Succes met alles.
    Liefs, xxx

  3. Cynthiiaa 24 augustus 2012 bij 20:03 #

    Ah, terrible dat je nu zoveel moet werken, maar je moet goed naar jezelf luisteren, als je het niet meer trekt, moet je echt minderen. Verder wel knap dat je zoveel voor een ander doet!🙂 Hopelijk kan je alles binnenkort weer oppakken! Good luck!

  4. Anne vdh 25 augustus 2012 bij 19:12 #

    Tuurlijk snappen we dat, je lichaam gaat voor! En ik volg je op bloglovin, dus een update kom ik vanzelf wel weer tegen😉
    Neem je tijd!

  5. Liliane 27 augustus 2012 bij 15:02 #

    Oh jeetje, wat vervelend!
    Ik wens je alle sterkte en succes toe die je maar nodig hebt en wij wachten wel hoor😉

Geef een reactie

