Tagg – Been There Done That

10 Aug

Het is weer eens tijd voor een tag.. Nu ik bij iedereen allemaal mooie vakantie piccs zie krijg ik zelf ook weer helemaal zin om te gaan.. En daarom vandaag de been there done that tag.. Kan ik een beetje terug denken aan al mijn vakantie’s

# Welke landen van de Wereld heb je al bezocht?
Uhmm nou niet zo veel.. Met school ben ik in Tsjechië geweest en is Parijs.. En thats it..

2005 – In limburg.. In het donker lampjes kijken

# Welke bestemming staat boven aan je verlanlijstje? Met andere woorden; Waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Ik zeg echt al jaren dat ik heeel graag een keer naar Amerika wil.. Dus die staat toch wel echt boven aan mijn lijst.. Alleen eerst maar even heel goed ervoor sparen!

2005 – Kasteel Hoensbroek.. Altijd leuk om even heen te gaan..

# Wat is jou ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie)
Mijn ideale vakantie is toch wel een vakantie met van alles en nog wat.. Op een vreemde plek vind ik het erg leuk om culturele dingetjes te bezoeken, maar het strand en shoppen vind ik ook altijd erg leuk..

2005 – toen der tijd favoriete tijdsverdrijf.. Met z’n allen tafeltennissen..

# Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Nou echt bijzondere plekken heb ik nog niet echt bezocht.. Wel zijn me met schoolkamp naar Praag geweest.. We zijn toen ook een dag richting Theresienstadt zijn geweest.. Erg indrukwekkend! Helaas hadden we geen gids dat was wel jammer!

2005 – Met de allerliefste pony van de camping! Helaas is ze het jaar erna overleden..

# Laat je allerleukste vakantie foto zien

2005 – Deze foto is tijdens een weekeind in Zeeland.. Vind het echt een gave foto!

# Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja; waar?
Nope helaas niet.. En dat gaat met het werk wat ik nu heb waarschijnlijk ook niet gebeuren.. Met school ben ik wel uitgekozen om met 3 andere leerlingen en 2 leraren naar Parijs te gaan.. 2 leerlingen en een leraar moesten de hele dag naar een Stadion toe voor allerlei dingen die met school te maken hadden en de andere leraar, leerling en ik zijn de hele dag Parijs in geweest! lekker allemaal mooie dingen bezoeken!

2006 – paardrijden op de camping! Ik kijk er wel weer lekker bij..

# Met wie ga je meestal op reis?
Ik ging altijd met mijn ouders! De laatste 2 jaar ben ik alleen geweest en kwamen vrienden van vakantie naar de zelfde plek.. Dit jaar ben ik met vriendlief weg geweest!

2009 – In de mergelgroeve..

# Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan?
Natuurlijk met vriendjelief! Dit jaar was het echt super leuk! Ook lijkt het me super leuk om een keer met het hele gezin te gaan! Paps mams broer schoonzus en vriendlief en ik!

2009 – Wandelen en tegelijk genieten van het uitzicht

# Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Natuurlijk vriendjelief en m’n camera! Verder mag m’n telefoon en of Ipad ook wel mee hihi!

2010 – Lol in Aken.. Weer een lelijke kop maar ik had een snoepje in mijn mond..

# Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja; Waar?
Ja zekerrr!! Met mijn ouders gingen we altijd in Nederland op vakantie.. Vanaf mijn 4e gingen we elk jaar naar Zuid Limburg.. Ook gingen we wel eens naar Ameland.. En ga ik nog wel eens bij Opa en Oma op bezoek wanneer die op vakantie zijn!

2010 – sneeeuw in limburg!

# Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?
Echt wel de Dierentuin.. Ik hou echt niet van attractieparken.. Lange wacht tijden en ik durf bijna nergens in.. Nee de dierentuin vind ik echt heel leuk!

# Zou je liever een ski- of zonvakantie willen hebben?
Een ski vakantie lijkt me echt super leuk! Maar ik ben echt een ontzettende kou kleum.. Dus ik denk dat ik toch maar voor zon vakantie ga haha!

2010 – nog meer sneeeuw!!

#Wat is jouw leukste vakantie herinnering?
Phoeee die is moeilijk! Eingelijk herinner ik me elke vakantie als een super leuke vakantie! Er springt niet echt iets speciaals uit!

# Wat is jouw minst vakantie herinnering?
Het jaar dat ik samen met wat vriendinnen een buiten rit ging maken bij de manege.. Ik kan best wel paardrijden alleen deze keer liep het wat minder goed af.. Halverwege de rit schokken de pony’s en paarden ergens van.. Mijn pony en die van een andere vriendin sloegen op hol en ik viel er af.. M’n vriendin heeft een half uur op een ophol geslagen pony gezeten die zichzelf naar de manege bracht.. Ik zat door de val onder de blauwe plekken, schammen en scheuren.. Daarna kon ik dus door naar de dokter om aan elkaar geplakt te worden en de rest van de vakantie kon ik niets meer..

2010 – met het super lieve hondje van de camping!! Wanneer we ergens geweest zijn en we komen terug komt die al even weer rond snuffelen!

# Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Nou we zijn al op vakantie geweest.. En we zijn gewoon in Nederland gebleven.. We gaan dit jaar waarschijnlijk nog wel een weekeind/midweek weg! Waarschijnlijk naar Londen..

2010 – Ameland! heeerlijk om daar even uit te waaien!

# Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Ik zou echt nooit naar een 3e wereldsland gaan.. Het lijkt me erg indrukwekkend en interessant maar dan niet voor vakantie! Dan zou ik er liever ontwikkelingshulp gaan doen!

Liefs

 

4 Reacties to “Tagg – Been There Done That”

  1. pretty beauty land 10 augustus 2012 bij 12:07 #

    leuke tag hoor!

  2. Liliane 10 augustus 2012 bij 17:50 #

    Ik vind die springfoto op Ameland, de foto in de sneeuw en je favoriete foto echt heel leuk!😀 Leuke tag!

  3. Cynthiiaa 10 augustus 2012 bij 19:03 #

    Leuke tag, maar de verhalen doen het hem! Oh my, terrible trouwens dat je daarna, na je val van het paard, niets meer kon. Je laatste foto is incredible!

Geef een reactie

