Kruidvat voet scrub en eeltcreme

9 Aug

Het schijnt zomer te zijn in Nederland.. *waar we 2 dagen plezier van hebben en dan weer 3 weken niet en dat de hele zomer door, hihi* Zomer betekend in de meeste gevallen; blote benen, slippertjes/sandalen, korte broeken, hempjes en jurkjes.. Maaaaaar dan moeten we natuurlijk wel mooie voeten hebben!

Aangezien ik met werken *het is echt super snel super warm in de winkel* vaak slippers aan heb vind ik het wel net zo fijn dat mijn voeten er een beetje netjes uitzien.. En daarvoor heb ik deze 2 producten gekocht! Namelijk een voetscrub en een eeltcreme.. en vandaag mijn mening over deze producten..

We beginnen met de voetscrub..

Het is dus een voetscrub.. Zoals je hierboven ziet bevat het allantoïne wat zorg voor een verzachtende werking.. Het reinigt en verzorgt de voeten op een zachte wijze en verwijdert dode huidcellen.. Yup daar doen we het voor.. Ik heb zo’n hekel aan losse velletjes aan m’n voeten!

Ik gebruik de scrub 2 keer in de week tijdens het douchen.. De tube is super handig en er komt niet te veel product te gelijk uit.. Wel zo handig aangezien je helemaal niet super veel nodig bent per keer..

En dan nu de eeltcreme.. Yup een creme voor eelt.. Duidelijke beschrijving..

De creme helpt eelvorming te verminderen en de huid te verzachten..

Er staat op de tube zelf dat je het product 2 keer per dag te gebruiken.. Ik vind het zelf wat veel.. En gebruik het vaak savond wanneer ik lekker onder uit hang op de bank..

Zo zien de producten er uit op mijn hand.. De eeltcreme is de bovenste.. De creme is wat dikker en smeert erg fijn uit.. Wel duurt het even voordat het ingetrokken in.. Ik zelf stampte vrolijk na het aanbrengen de kamer door en had daarna een heel mooi voeten patroon op de vloer *die vriendlief niet gedweild had, Oeps*

En zo zien ze er uitgesmeerd uit.. Zoals je ziet is de creme wat dikker als ik al zei.. Bij de scrub zie je duidelijk de kleine scrubdeeltjes er in.. Ze zijn echt mega klein maar je merkt na gebruik wel erg goed dat je gescrubt hebt.. Mijn voeten voelen heerlijk zacht!

Beide producten gebruik ik nu ongeveer een maand en ik merk echt wel dat mijn voeten minder eelt krijgen en zacter worden! Me likes!

Wat denken jullie over deze producten en gebruiken jullie een creme of scrub voor je voeten?

Liefs

3 Reacties to “Kruidvat voet scrub en eeltcreme”

  1. Vera 9 augustus 2012 bij 13:11 #

    Ik gebruik de foot cooling lotion van the body shop, maar verder verzorg ik mijn voeten niet zo heel goed. Ze zitten toch bijna altijd in mijn schoenen haha🙂

  2. Kayla 9 augustus 2012 bij 15:15 #

    Ik gebruik ook graag een crème voor mijn voeten. Het liefste gebruik ik er dan eentje met een heerlijke geur zoals bijvoorbeeld van Ciaté.

  3. Paola (@ilovebeauty89) 9 augustus 2012 bij 18:33 #

    Ik gebruik elke dag een voetenbutter van de Kruidvat en die vind ik top! Ook deze producten lijken me erg fijn!

Geef een reactie

