B’day Outfit

3 Aug

Het is inmiddels al bijna 2 weken geleden dat ik jarig was.. Maar vandaag dan toch mijn B’day outfit.. Niet een heel bijzondere outfit.. Maar er was wel vraag naar dus vandaag dan mijn outfit..

En dit is hem dan.. Gewoon simpel en luchtig.. Aangezien het best warm was..

let trouwens niet op mijn hooft..

Wat droeg ik;
Shirt – Only
Hempje –  Only
Shortje – H&M
Ketting – kayasieraden.nl
Oorbellen – SIX

Schoenen droeg ik niet aangezien we gewoon binnen zaten *we hebben geen tuin, vandaar*

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs

6 Reacties to “B’day Outfit”

  1. Vera 3 augustus 2012 bij 10:54 #

    Hele toffe outfit met niet al te veel poespas. Mooi!🙂

  2. Lotte 3 augustus 2012 bij 11:20 #

    Leuke outfit!

  3. Cynthiiaa 3 augustus 2012 bij 19:47 #

    Leuke outfit, vind je short echt gorgeous!

  4. xxxcharr 4 augustus 2012 bij 14:36 #

    Superleuk!xx

  5. emma 7 augustus 2012 bij 14:17 #

    I like! Het kanten topje zo onder je gestreepte shirtje uit vind ik erg leuk😀 de shorts staan je ook heel goed!

  6. Mariel 7 augustus 2012 bij 19:04 #

    Leuke outfit!

Geef een reactie

