Question Time – Wat mag volgens jou niet ontbreken in een kledingkast?

30 Jul

Volgens mij houden alle dames wel van shoppen.. Heb ik gelijk of heb ik gelijk? We houden van zomerse jurkjes, Vrolijke tops, mooie jeans en ga maar door.. Maar wat is nou het gene wat absoluut niet kan ontbreken in jou kledingkast? Welk of wat voor een kledingstuk moet jij gewoon weer kopen of heb jij er 2 of 3 van in je kast?

Mijn antwoord; Ik ben zelf niet echt een meisje meisje, maar toch vind ik het echt wel een must om een standaard rokje in de kast te hebben.. Gewoon een zwart of grijs rokje.. Ze zijn zo makkelijk te combineren en passen overal bij! Verder vind ik een blazer toch ook wel een must.. Ik heb er zelf een aantal hangen *in verschillende kleuren* en ze zijn echt makkelijk! Wanneer het warm is mee als jasje en wanneer het wat kouder is als vestje..

Dus vertel maar; Wat mag volgens jou niet ontbreken in een dames kledingkast?

Liefs!

7 Reacties to “Question Time – Wat mag volgens jou niet ontbreken in een kledingkast?”

  1. Annabel 30 juli 2012 bij 20:24 #

    Mijn antwoord zou zijn een paar zwarte pumps! Omdat je het overal mee kan combineren en het vrouwelijk is🙂

  2. Cynthiiaa 30 juli 2012 bij 22:25 #

    Een blazer! Echt, dat is een ideaal ding. Je kunt hem aandoen in de winter, ook in de zomer, dan kan je hem charmant over je schouder gooien, maar het maakt je outfit net iets af!

  3. My Scrambled Style 31 juli 2012 bij 17:33 #

    Een mooi zwart (t-)shirt met een v-hals. Altijd handig.

  4. Curls and Bags 31 juli 2012 bij 20:27 #

    een mooie jeans, een mooie zwarte broek, pumps, platte schoen, blazer, zwart klassiek rokje, en een zwart jurkje moet je sowieso allemaal hebben :D!
    Ik volg je nu :)!
    http://curls-and-bags.blogspot.com

  5. Janniek 31 juli 2012 bij 22:12 #

    een goede high wasted jeans, want dat maakt je figuur zoveel beter, vooral als je wat vetrolletjes hebt (vraag me niet hoe ik dat weet..)😉 !

  6. Bianca 1 augustus 2012 bij 13:02 #

    Wat ik echt moet hebben in mijn kledingkast is een zwarte legging en een simpel zwart rokje, deze combineer ik overal bij en daar kan ik echt niet meer zonder!

  7. Paola (@ilovebeauty89) 1 augustus 2012 bij 18:48 #

    Een zwarte skinny jeans!

Geef een reactie

