Fotografie – Ballonvaart # 1

25 Jul

In mijn laatste my life in piccs konden jullie al zien dat mijn 2e mama een ballonvaart had gemaakt.. Vandaag dan het eerste deel online van de foto’s.. Deze week volgt nog een deel 2

 

 

 

 

 

 

Dit moesten we even uitproberen.. hihi.. En hij is best tof moet ik zeggenn..

Enn dat waren ze dann.. Niet hele bijzondere piccs.. Maar ik wou ze toch showen.. Dus kom maar op met jullie mening over mijn piccs!

Liefs

4 Reacties to “Fotografie – Ballonvaart # 1”

  1. Vera 25 juli 2012 bij 10:48 #

    Wat een mooie en leuke foto’s!

  2. Annabel 25 juli 2012 bij 16:33 #

    Wauw! super foto’s

  3. Beauty Koning 25 juli 2012 bij 20:40 #

    Oh my god, wat een prachtige foto’s! Heel soms, maar dan ook echt heel soms, dan komt er een luchtballon hier voorbij, zo apart om te zien. Kan er echt uren naar kijken.🙂

  4. Laralaurentia 27 juli 2012 bij 18:23 #

    Echt onwijs gaaf! Vooral de foto’s, want ik zou het zelf nooit doen. Heb al hoogtevrees als ik op een stoel sta.

Geef een reactie

