Question Time – Shop jij liever online of in de winkel?

24 Jul

Shoppen welke meid houdt er nou niet van? Iedereen toch? Maar wat doe je liever? Lekker door de stad lopen en lekker rondsnuffelen óf lekker het internet afstruinen en daar je winkelmandje lekker volpleuren?

Er zijn tegenwoordig genoeg leuke webshops waardoor je eigenlijk je huis niet meer uit hoeft om wat leuks te scoren! Je moet even wachten voor het er is, maar je hoeft er niet voor naar buiten.. Wel zo makkelijk met het o zo fijne wisselende weer van Nederland.. Maar is dat wel zo leuk? Je gaat natuurlijk niet met een aantal vrienden je allemaal achter 1 pc proppen om lekker te internetshoppen? Yup er zitten voor en nadelen aan…

Maar wat doe jij liever? Koop je liever via internet of ga je liever lekker de stad in om lekker te shoppen?

Mijn antwoord? Ik shop graag op internet.. Ik vind het echt super leuk en makkelijk.. En vooral lekker makkelijk met dingetjes die bij mij in de buurt niet te koop zijn in winkels.. Maar ik denk toch wel dat ik veel liever winkel in de stad.. Gezellig samen met een vriendin of vriendjelief.. Yup echt wel.. Lekker een beetje door de stad struinen, een terrasje pakken of een ijsje halen tussen door.. *met het mooie weer dan iig* Lekker alle winkels rustig bij langs *dus niet op een mega drukke zaterdag en koopavond hihi* En lekker rondsnuffelen! Yup me likess!

Dus kom maar op met jullie antwoorden!

Liefs

6 Reacties to “Question Time – Shop jij liever online of in de winkel?”

  1. Barbara 24 juli 2012 bij 10:59 #

    Vroeger ging ik met vriendinnetjes shoppen in A’dam van 9 tot 9 op donderdag. Nu kan ik me dat niet meer voorstellen. Al helemaal niet in de SALE! Pff al die rijen bij de kassa’s en graaibakken en – rekken waar je je maat niet kunt vinden… Wat dat betreft is online shoppen een uitvinding! Ik ga het liefst winkelen op een rustige doordeweekse dag, liefst ook alleen. Lekker rustig en doelgericht.

    Toevallig staat er net een artikel online van Sanne over frustraties tijdens het shoppen. (link onder mijn naam)

  2. Dina 24 juli 2012 bij 10:59 #

    Ik ga toch echt liever naar de winkel zelf.

  3. petra 24 juli 2012 bij 14:09 #

    Ik ben nogal meer de online shopper :p, al koop ik vaak in de winkel ook🙂

  4. Lifesplash 24 juli 2012 bij 16:04 #

    Doe mij maar de winkel, kan je alles lekker voelen en aanpassen. ^^

  5. Beauty Koning 24 juli 2012 bij 19:44 #

    Het ligt eraan welke winkel, want ik shop liever online in Amerika, maar in de Nederlandse winkels be ik wel graag te vinden, zoals de Make Up Store of Inglot, vooral Inglot!

  6. Annabel 25 juli 2012 bij 16:32 #

    Meestal is het op internet goedkoper! Dus als het een product is wat ik al eerder heb gekocht op heel veel heb gezien op het internet zou ik het zeker online kopen🙂

Geef een reactie

