Besteld en ingebruik – Nagelwielen van Ebay

23 Jul

Sinds kort hebben vriendlief en ik ook eindelijk Ebay ontdekt! Ze bestellen we er onze accessoires voor onze Iphone’s maar op beauty gebied is er ook genoeg te vinden.. Ze bestelde vriendlief voor mij nagelwielen.. En ik heb ze inmiddels binnen!

En dit zijn ze dan! Het zijn 10 stuks en ze kosten met verzendkosten erbij in nog geen 4 euro..

En de nagels zelf..

Daarna moest ik ze natuurlijk direct inwijden.. En ben ik lekker aan het schrijven en lakken geslagen..

En zo zag het het daarna uit..

Ik heb alles onderverdeeld.. Zo heb ik een wiel met alleen maar Golour & Go lakjes van Essence.. Een wiel met alleen maar lakjes van Catrice, een wiel met LE’s, en een met allemaal toppers..

Vind het echt super makkelijk om het allemaal zo op een nagelwiel te hebben! En zo zie je in een keer ook weer wat voor een lakjes je allemaal hebt!

Gebruiken jullie ook nagelwielen?

Liefs

9 Reacties to “Besteld en ingebruik – Nagelwielen van Ebay”

  1. Xan 23 juli 2012 bij 12:01 #

    Handig en leuk. Ook ern leuk idee om als decoratie te gebruiken. Zelf heb en gebruik ik geen nagelwielen. Love

  2. Vera 23 juli 2012 bij 12:51 #

    Ik heb ze liggen om in gebruik te nemen, maar moet er nog mee beginnen!

  3. Judith (@Judith_WHN) 23 juli 2012 bij 14:02 #

    Erg handig, ik gebruik ze zelf ook erg vaak!

  4. Elana 23 juli 2012 bij 14:32 #

    Ik heb ze ook, echt een geweldige uitvinding🙂
    Liefs,
    xx

  5. Beauty Koning 23 juli 2012 bij 17:09 #

    Ik vind het echt amazing, zelf heb ik het ook zo een deel gedaan, maar de kleurencombinaties met de verschillende nagellakken maakt mij altijd zo enthousiast!

  6. Laralaurentia 23 juli 2012 bij 17:20 #

    Ik gebruik ze zelf alleen voor nail art🙂

  7. Paola (@ilovebeauty89) 23 juli 2012 bij 18:41 #

    Ik ben hiermee ook ooit begonnen, maar heb ze in een bui weggegooid omdat ik erg ver achter liep en er niet tevreden over was.

  8. Fashionity (@Fashionity_NL) 12 augustus 2012 bij 17:12 #

    Superleeeuk, ik wil ze ook! Bij welke verkoper heb je ze gekocht?


    http://www.fashionity.nl

Geef een reactie

