Catrice Volume Pus+ Waterproof Mascara

22 Jul

Jaaaa, het is weer eens tijd voor een andere mascara.. Dit keer was de Volume plus+ mascara aan de beurt van Catrice.. Natuurlijk weer een waterproof mascara! Dat wil ik gewoon hebben..

Dit is van catrice zelf over het product zegt;

Spectaculaire wimperstijl op elke gelegenheid. De waterproof volume van CATRICE Volume Plus + Waterproof Mascara en het perfect afgestemde borsteltje garanderen megavolume voor elke gelegenheid. De ideale mascara!

En dit is hem dan.. De verpakking vind ik leuk.. En loopt een beetje taps toe.. Verder staat er duidelijk op wat het voor een mascara is.. Dus volume plus+ en waterproof.. Wel zo handig dat dit er op staat!

En dit is dan de borstel!

Het is een niet te grote borstel die vanaf de punt uit iets dikker word.. Ik moet zeggen dat ik hem fijn vind!

En dan hoe die er uitziet op mijn oog.. Dit is mijn naakte oog..

En dit is mijn oog met de Catrice Volume Plus+ mascara! Ik moet zeggen ik vind hem fijn! M’n wimpers krijgen meer volume.. Maar de wauwh factor is het nog niet helemaal.. Ondanks de ontbrekende wauwh factor gebruik ik hem wel elke dag! Hij blijft lang zitten en zoals die zelf al zegt is die waterproof!

Wat vinden jullie van deze Mascara en welke gebruiken jullie?

Liefs

7 Reacties to “Catrice Volume Pus+ Waterproof Mascara”

  1. Vera 22 juli 2012 bij 13:46 #

    Ziet er mooi uit! Ik heb altijd wel een waterproof mascara in huis. Zeker met dat afwisselende weer hiero! Deze lijkt me wel fijn. Blijft hij in een huge regenbui nog steeds op zijn plek?πŸ™‚

    • Vera 22 juli 2012 bij 13:46 #

      Oh, en hoe is hij te verwijderen? Ik heb vaak het probleem dat waterproof mascara amper eraf te krijgen isπŸ˜‰

      • Juudith/Watevahdude 23 juli 2012 bij 18:03 #

        Nou een huge regenbui heb ik er nog niet mee getrotseerd, maar die vermijd ik ook liever hihi! Na een dik traanoog zat die er wel en niet onder m’n oog… Ik verwijder savonds altijd mijn make up met yves rochter milde make up reiniger.. Deze verwijderd het goed!

  2. Beauty Koning 22 juli 2012 bij 18:20 #

    Op zich geeft hij nog wel wat volume af, hij laat ze mooi naar boven shinen! En dat voor Catrice, that’s amazing! Zelf gebruik ik weer sinds vorige week de Max Factor Masterpiece MAX mascara. ^^ Amazing!

  3. Laralaurentia 23 juli 2012 bij 17:22 #

    Vind hem zelf niet geweldig, maar prima waterproof mascara voor een dagje naar het strand.

  4. Kimberley (@Sweetbeautylife) 24 juli 2012 bij 06:20 #

    Ik zoek een fijne waterproof mascara! Misschien haal ik deze welπŸ™‚

  5. Annabel 25 juli 2012 bij 16:31 #

    Wauw! Staat je heel goed en hij lijkt me heel fijn!

Geef een reactie

