Nieuw Hoesje voor Iphone

12 Jul

Al een aardig poosje wou ik een nieuw hoesje voor mijn lieftallige telefoon.. Naar heel wat speurwerk heb ik hem dan eindelijk gevonden! Vriendlief bestelde hem en een week later lag die op de mat! Nouu ik kan je zeggen; ik ben verliefd!

Jaaaaa dit is hem!! Het gesmolten ijsje!! Ik zei toch dat die leuk was?

En zo ziet die er uit!! Jaaa ik vind hem tof!

Het is een doe het zelf systeem.. Je schuift eerst de bovenkant om je hoesje.. Voorzichtig doen bij de volume knopjes en het geluid aan/uit knopje..

En dan de onderkant…..

Schuif je er zo onder.. Easy peasyy

Enn wanneer je hem er weer af wilt halen duw je hem hier wat in en kun je hem er zo weer afschuiven! Super makkelijk en zo beschadigd je telefoon niet!

Het hoesje bestelde ik *of eigenlijk vriendlief* op ebay.. Ik kan hem alleen niet meer vinden! Dus de verkoper kan ik jullie niet doen!

Wat vinden jullie van mijn Nieuwe hoesje en hebben jullie een hoesje om je telefoon?

Liefs

19 Reacties to “Nieuw Hoesje voor Iphone”

  1. LAURA 12 juli 2012 bij 11:21 #

    HAHA! Die is echt heel erg gaaf😀

  2. Judith (@Judith_WHN) 12 juli 2012 bij 12:17 #

    Erg gaaf hoesje!

  3. Amanda 12 juli 2012 bij 13:39 #

    Wow die is super schattig!

    • liesbethvv 12 juli 2012 bij 14:19 #

      Wat een prachtig hoesje, word ik meteen vrolijk van🙂
      Ben ook nog steeds op zoek naar een leuk hoesje, echt moeilijk te vinden / te kiezen!

  4. Lyanne 12 juli 2012 bij 14:52 #

    Hij is super leuk!!!😀

  5. MissEvie.nl 12 juli 2012 bij 17:08 #

    Super leuk! Ik wil ook nog eens wat nieuws🙂

  6. Daantje 12 juli 2012 bij 18:48 #

    Die is leuk!! Jammer genoeg heb ik een telefoon waar maar weinig hoesjes voor te krijgen zijn, anders had ik er echt veel denk ik (scheelt wel weer in de portomonee :P)

  7. sofie 12 juli 2012 bij 19:40 #

    echt superschattig!! ♥

  8. Beauty Koning 12 juli 2012 bij 20:58 #

    Oh my, ik vind hem echt geweldig! Laatst zag ik hem ergens voorbij komen, wilde echt even voelen. xD

  9. sisier 12 juli 2012 bij 22:47 #

    Leuk hoesje zeg😀 Op ebay kost het ook lekker weinig

  10. Paola (@ilovebeauty89) 13 juli 2012 bij 06:19 #

    Wat een mooi hoesje! Ik heb zelf een stoffen hoesje om mijn telefoon..

  11. Josephine 13 juli 2012 bij 21:40 #

    Ooooh hij is leuk!

  12. petra 14 juli 2012 bij 10:12 #

    Ja superleuk hé!!! Je hebt de mijne in lichtroze en wit ook al gezien, en ik ben ook superblij ermee😀

  13. Liliane 15 juli 2012 bij 15:13 #

    Ohh, die is superleuk!😀
    Ik heb zelf ook een hoesje van leer met een flap, zodat mijn scherm ook beschermd is😉

  14. Leila in wonderland 15 juli 2012 bij 17:27 #

    Heel leuk hoesje!🙂
    Liefs, leila in wonderland

  15. emma 15 juli 2012 bij 18:22 #

    gaaf!! Alleen al voor de leuke hoesjes zou ik heel graag een iphone willen😛

  16. Anne vdh 17 juli 2012 bij 09:54 #

    Wat een super leuk hoesje! Ik zoek ook nog een nieuwe:D Deze is wel heerlijk kleurrijk!

  17. PhoneGeek NL 9 augustus 2012 bij 01:38 #

    Ik surf net lang langs en zag je hoesje. Kom eens kijken op mijn site. Wellicht vind je daar ook wat leuks!

Geef een reactie

