Sleek 2012 Collection – Glory Palette

11 Jul

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn! Het nieuwe palette van Sleek! Ik hou van Sleek en daarom kon ik het ook niet laten om dit palette te bestellen bij Boozyshop! Ik moest er even op wachten, maar gister zat die in mijn brievenbussie!! Happy me!!

Het palette is helemaal in de trant van de aankomende olympische spelen! Super leuk! En de kleuren zijn dus geïnspireerd op de olympische spelen en Londen

In dit karton zit het palette verpakt! Echt super leuk en vrolijk! Het knalt er super uit!

En de achterkant van de verpakking! Me likes! Ook staan op de achterkant duidelijk alle ingrediënten! Ook wel zo handig!!

Het palette zelf ziet er het zelfde uit als alle andere palettes.. Alleen bij dit palette staan nog even uit welke LE het komt! Wel zo handig aangezien ik nu inmiddels 6 palettes van sleek heb.. Maakt het zoeken wat makkelijker!

Wanneer je het palette openmaakt zit er een plastic plaatje over de oogschaduws.. Hierop staan de namen van alle kleuren!

En de kleuren zelf! Wauwwhh! Zelfs vriendlief stond er versteld van..

De kleuren knaller er echt uit!

De 6 linkse kleurtjes! 3 mooie bruin tinten en 3 knal kleurtjes!

En de 6 rechter kleurtjes! 2 mooie grijstinten, een blauwe en nog 3 knal kleuren!

En dan aangebracht op mijn arm!

Echt prachtige kleuren! lekker knal en toch ook wat neutrale kleuren! Ik hou ervan!!

Ik heb echt super zin om lekker te gaan spelen met dit palette! Helaas moet ik eerst nog even flink werken voor het kan! Maar er komt zeker een look online met dit palette!

Wat vinden jullie van dit palette en hebben jullie hem ook besteld?

Liefs

5 Reacties to “Sleek 2012 Collection – Glory Palette”

  1. emma 11 juli 2012 bij 11:59 #

    Echt een mooi palette! Nu ik meer swatches zie, wil ik hem stiekem ook. Ik hoop dat je nog wat mooie ooglooks maakt ^^

  2. Beauty Koning 11 juli 2012 bij 16:04 #

    Daar word je toch spontaan verliefd op?! INCREDIBLE! Mooie swatches ook, de kleuren zijn echt poppin. ^^

  3. comemoda 12 juli 2012 bij 09:46 #

    Mooie palette!

    XOXO,

    Comemoda

  4. Lotte 13 juli 2012 bij 14:06 #

    Mooi pallet! I love Sleek!

  5. Xan 16 juli 2012 bij 11:00 #

    I love this palette. Ik heb hem zelf ook en ik.jan er de hele elke dag mee bezig zijn. LOL. Nu wil min tante het ook, dus moet het maar snel voor haar bestellen. =P

Geef een reactie

