My Nails – Sponsie Turquoise + kleine how to

10 Jul

Het is weer tijd voor een My Nails! Ik lak m’n nagels de laatste tijd niet heel vaak, vandaar de weinige my nails.. Maar van de week had ik er weer zin in!

Wat ik heb gebruikt; 
Essence You Rock LE – 03 Kings of Mints
Essence Nail Colour 3 – 04 Walk in the Park – A walk in the Park
Catrice Million Styles LE – 08 Have an Ice Day

En zo zagen ze er uit! Yup weer gesponst, maar dit doe ik bijna altijd wanneer ik mijn nagels lak! 

Hoe ik te werk ging? Eerst bracht ik een laagje base coat aan! Daarna ben ik begonnen met de lichte kleur.. Kings of Mints.. Ik ging met mijn kwastje met nagellak op mijn sponsje en sponste daarna al mijn nagels tot bijna aan mijn nagelriem.. Ik heb 2 laagjes aangebracht.. Daarna heb ik het zelfde gedaan met walk in the park.. Alleen iets verder na beneden, zodat je de lichte kleur nog ziet.. Om de overloop iets mooier te maken heb ik de lichte kleur nog een keer gepakt en nog een beetje over de donkere gesponst.. Dan als laatst nog even Have an Ice day er over en klaar is kees.. uhh Juudith..

Het is echt super makkelijk om te maken en het kost helemaal niet veel tijd! let wel goed op dat je elke laag even goed laat drogen.. Wanneer je dit niet doet kun je aan het eind wanneer de bovenste laag wel droog is zo je hele creatie er af trekken.. En dat is natuurlijk niet echt de bedoeling..

Wat vinden jullie van deze manier en van de kleurencombi?

Liefs

3 Reacties to “My Nails – Sponsie Turquoise + kleine how to”

  1. Judith (@Judith_WHN) 10 juli 2012 bij 12:59 #

    Erg mooie combinatie!🙂

  2. emma 10 juli 2012 bij 17:54 #

    wauw tres pretty! Ik heb hier dus echt niet het geduld voor, haha.

  3. Beauty Koning 10 juli 2012 bij 18:38 #

    Ah, it’s gorgeous girl!

Geef een reactie

