My Eyes – The Body Shop Shimmer Cubes # 2

5 Jul

Jullie konden al lezen over mijn nieuwe aanwinst – Shimmer Cubes van the body shop *klik* En afgelopen week kwam de eerste look er mee online *klik* Vandaag een 2e look ermee online!

Deze look heb ik uitgebreid op de wat draagbaardere look! Zo kun je van je draagbare look voor overdag een mooie wat aanwezigere look maken voor een avondlook!

En dit is de look geworden!

Wat ik heb toegevoegd op de eerste look? Ik heb de donkerste kleur in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease gedaan en heb de turquoise kleur nog een keer extra over mijn ooglid aangebracht..  Ff goed blenden en klaar is kees

En dan even snel een foto van de eerste look;

En een de 2e!

Wat vinden jullie van deze look? En welke look vinden jullie beter/ leuker? Ik ben erg benieuwd!

Liefs

14 Reacties to “My Eyes – The Body Shop Shimmer Cubes # 2”

  1. Fragrances Kitchen (@FragrancesITK) 5 juli 2012 bij 12:59 #

    Mooie look heb je er van gemaakt! Je ziet niet echt een groot verschil tussen de eerste en de tweede, vind ze beide wel mooi (:

  2. Amanda 5 juli 2012 bij 16:30 #

    Moooi!

  3. beautyforgirls 5 juli 2012 bij 18:32 #

    De look is heel erg mooi en krachtig❤
    Liefs, xxx

  4. Lotte 5 juli 2012 bij 19:00 #

    Wauw, prachtige look!

  5. Judith (@Judith_WHN) 5 juli 2012 bij 19:32 #

    Erg mooi!
    Ik vond de eerste al prachtig, maar deze vind ik nog net iets leuker🙂

  6. Beauty Koning 6 juli 2012 bij 19:16 #

    Wauw, je hebt jezelf overtroffen girl! Vind de kleur op je ooglid echt heel mooi, wauwie!

  7. MissEvie.nl 6 juli 2012 bij 20:05 #

    Wat mooi! Staat erg goed🙂

  8. petra 6 juli 2012 bij 21:26 #

    Oh waaauw!! Wat een mooie look en mooie kleuren! Heb je heel mooi gemaakt en staat je super!

  9. emma 7 juli 2012 bij 14:40 #

    erg erg gaaf, de tweede look vind ik nog knallender en mooier dan de eerste. Het staat je echt geweldig!!

Geef een reactie

