My Eyes – The Body Shop Shimmer Cubes # 1

2 Jul

Van de week konden jullie mijn mening al lezen over de Shimmer Cubes van The Body Shop *klik* Vandaag show ik jullie de eerste look die ik er mee gemaakt hebt!

Het is een wat rustigere look die draagbaar is.. Verder op in de week komt een wat zwaardere look online!

Okaay en nu ik dit artikel aan het schrijven ben, zie ik dat ik nog maar 1 foto heb en de rest op mysterieuze wijze verdwenen zijn naar het bijsnijden.. =[ Dus hopelijk willen jullie het doen met alleen deze foto..

Maar voor deze look heb ik dus de 3 lichte kleuren gebruikt? In mijn binnenste ooghoek heb ik de grijze kleur gebruikt.. Daarna heb ik de lichte kleur gebruikt over de rest van mijn ooglid.. De blauwere kleur heb ik gebruik in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease..

Ik had dus nog een picc waar ik naar beneden keek en je de kleuren mooi zag.. Bluhh nu dus niet meer..

Wat denken jullie van deze look?

Liefs

6 Reacties to “My Eyes – The Body Shop Shimmer Cubes # 1”

  1. Beauty Koning 2 juli 2012 bij 18:53 #

    Áh, terrible dat je foto’s weg zijn! Ik vind je picture wel gorgeous, mooie look.🙂 De shimmercubes zijn ook echt amazing, haha.😀

  2. Daantje 2 juli 2012 bij 22:16 #

    Ziet er mooi uit!

  3. Judith (@Judith_WHN) 3 juli 2012 bij 13:52 #

    Erg mooie look!🙂

  4. Paola (@ilovebeauty89) 3 juli 2012 bij 19:58 #

    Wauw! Super mooie ooglook..

  5. Dorien 4 juli 2012 bij 12:06 #

    Wat vreemd dat je foto’s verdwenen zijn! De look vind ik wel super mooi! Ik sta ook altijd even stil bij die cubes als ik bij the body shop ben, maar ik denk dat je me overtuigd hebt😉 !

  6. emma 7 juli 2012 bij 14:38 #

    wat een mooie look, ik krijg helemaal zin om aan de slag te gaan met verschillende kleuren oogschaduw😀

Geef een reactie

