The Body Shop Shimmer Cubes palette 22

30 Jun

In mijn vakantie shoplogje van afgelopen week *klik* konden jullie al zien dat ik bij The Body Shop een Shimmer Cube had gekocht! Er was wat vraag naar een review en vandaag issie dan aan de beurt!!

Ik wou echt al tijden een shimmer cube maar vond de € 22,- toch wel wat veel.. Nou hadden ze 20 % korting op alle make up en had ik nog mijn love your body kaart.. Yup nu had ik het er wel voor over om er eentje te halen!

ik werd echt direct verliefd op deze! ik hou van deze kleurtjes! Wauwhieee!

Ik vind de verpakking erg leuk en vooral handig wanneer je er meerdere hebt! Zo kun je makkelijk zien welke kleur in welke zit! En dan elke oogschaduw nog weer apart verpakt is is ook weer handig zo kun je *wanneer je meerdere hebt* ze door elkaar mengen! Handigg!!

En zo zien ze er dan los uit.. 4 losse oogschaduws in 4 losse plastic bakkies! me likes!

En de dekseltjes er af!

En dan de kleuren!! De eerste kleur is een mooie blauwegroenige kleur!

De 2e een zachte mint groene kleur!! Lovelyy!

De 3e een mooie zilveren kleur!

En de laatste een donkere groenige kleur!

En dan de swatches.. Ik kreeg ze erg moeilijk op de foto.. En in het echt zijn ze iets meer aanwezig.. De swatches zijn droog aangebracht met 1 veeg van de vinger..

En een hele wazige.. Echt lastige kleurtjes om vast te leggen..

Van de week komen er 2 ooglooks mee online en daarin zijn de kleuren veeel een veel duidelijker te zien! gelukkigg!

Wat vinden jullie van de shimmer cubes?

Liefs

7 Reacties to “The Body Shop Shimmer Cubes palette 22”

  1. Beauty Koning 30 juni 2012 bij 20:39 #

    Oh my god, ze zijn echt amazing! Vooral de mintkleurige versie.😀 Sowieso ben ik altijd een fan geweest van de shimmer cubes!

  2. Jasmine 30 juni 2012 bij 20:44 #

    Zulke mooie blauwe kleurtjes! Jah,ze zijn vrij prijzig maar met die 20 procent korting zou ik het ook doen.

  3. Louna Beauty 1 juli 2012 bij 11:49 #

    Superrrrr leuk!!! love it. Ik had alleen van die mint kleur een hele andere swatch verwacht.🙂

  4. Vera 1 juli 2012 bij 20:00 #

    Wat een prachtige kleurtjes!

  5. Sinnerbeauty 1 juli 2012 bij 22:31 #

    Ze zien er echt prachtig uit, ik hoop dat je er eens een look mee maakt🙂

  6. emma 7 juli 2012 bij 14:31 #

    wat een mooie kleuren, ik ga de looks bekijken, maar met zulke mooie kleuren zullen ze vast geweldig zijn!

Geef een reactie

