Essence My Skin Soft Cleansing Gel

26 Jun

Al een poos had ik product in bezit.. Het duurde alleen even voordat ik het tijd vond om mijn mening er over te geven! Maar vandaag is het zo ver!

Waar ik het over heb? Essence My Skin Sof Cleansing Gel.. Op een aantal blogs zag ik ze al voorbij komen en ik vond het wel tijd om hem uit te proberen!

Wat zeggen ze zelf over dit product?

Met my skin begint het verwennen van je huid al bij de reiniging. de gel reinigt grondig en diep en is toch mild voor de huid: my skin soft cleansing gel verwijdert make-up, vuil en onzuiverheden zonder de huid uit te drogen. de waardevolle actieve ingrediënten limoen & komkommer zuiveren, verfrissen en geven de huid een energiekick. de huid voelt heerlijk zacht en verfrist aan. geschikt voor alle huidtypen.

Nou klinkt okay toch?

De verpakking vind ik er wel tof uit zien.. Wit met een mooie knal groene en blauwe kleur! Me likes! Ik hou wel van knal kleurtjes! Er staat duidelijk op wat voor een product het is en dat het voor alle huidtypes is.. Handig!

En de achterkant met een mooi stickertje. Waar duidelijk op staat wat het product is, wat het doet en hoe je het moet gebruiken..

De opening is ook handig.. Ik hou van dit soort openingen.. Zo heb je tenminste zelf nog een beetje in de hand hoeveel er uit komt..

En zo ziet het product er uit op mijn hand.. Het is een wat dikkere gel die je makkelijk kunt uitsmeren op je gezicht.. Ik vind het heerlijk! Naar het even goed ingesmeerd te hebben spoel ik het af met water en een washandje.. En klaar is kees..

Wat ik van het product vind? Ik vind hem fijn! Makkelijk in gebruik en het werkt ook! Mijn huid voelt zachter aan en verwijderd mijn make up goed! Dit wel als ik  alles er afspoel met washandje en handdoekje.. Alleen met afspoelen gaat niet alles er af..

Al met al dus een goed product.. Ik ben wel tevreden! Helemaal voor de prijs van € 1,99

Wat vinden jullie van dit product?

Liefs

8 Reacties to “Essence My Skin Soft Cleansing Gel”

  1. Amanda 26 juni 2012 bij 17:06 #

    Klinkt goed! Alleen mis ik de prijs? Of heb ik erover heen gelezen?

  2. Beauty Koning 26 juni 2012 bij 18:15 #

    Ik vind het fijn dat Essence zo een skincare lijn heeft, misschien moet ik het toch maar weer een kans geven. Het klinkt in ieder geval goed.🙂

  3. christian 26 juni 2012 bij 18:46 #

    ziet er uit als een droom voor je huid!
    xo

  4. yourdailyintake 27 juni 2012 bij 00:13 #

    Limoen en komkommer klinkt goed! Lekker fris!
    Was nog op zoek naar een goede facewash.
    Eens even bekijken in de winkel🙂

  5. Judith (@Judith_WHN) 27 juni 2012 bij 11:30 #

    Deze heb ik zelf ook, hij is inderdaad erg fijn!🙂

  6. BeautyGlitter 28 juni 2012 bij 11:28 #

    De combinatie van de producten limoen&komkommer lijkt me inderdaad heel verfrissend! Ziet er goed uit🙂

  7. emma 29 juni 2012 bij 19:04 #

    Ik heb dit product ook geprobeerd en het is inderdaad een erg fijne gel!

Geef een reactie

