Question Time – Wat wil jij op Watevahdude zien

25 Jun

 

Het is weer tijd voor de wekelijkse Question Time.. Deze week geen vraag over jullie zelf, maar een vraag over mijn blog.. Jaa jaa, het is weer zoverr..!

Wat willen jullie graag zien op watevahdude?

Yup een vraag die ik wel vaker gesteld hebt.. Ik moet alleen zeggen dat ik de laatste tijd een beetje inspiratie loos ben.. Dus vertel het maar.. wat wil jij graag zien.. Dit kan een soort artikel zijn, maar bijvoorbeeld ook een leuk idee voor een look, een tagg of iets anders..

Kom maar op zou ik zeggenn!!

Liefs

5 Reacties to “Question Time – Wat wil jij op Watevahdude zien”

  1. sophie 25 juni 2012 bij 13:48 #

    een originele diy!

    xoxo

  2. Beauty Koning 25 juni 2012 bij 17:18 #

    Ah, vervelend dat je inspiratieloos bent, terrible! De DIY van Sophie vond ik een goed idee! Een tag is altijd leuk om te lezen, maar een make-up look leuker om te zien! Groen met blauw maybe?

  3. Paola (@ilovebeauty89) 25 juni 2012 bij 18:49 #

    Ik vind het altijd leuk om dingetjes uit een stash te zien!

  4. beautyforgirls 25 juni 2012 bij 22:07 #

    Ik vind outfits wel leuk.
    Liefs, xxx

  5. emma 29 juni 2012 bij 19:09 #

    ja, stash dingen; looks; outfits en dat soort dingen🙂

Geef een reactie

