Geshopt tijdens de vakantie

24 Jun

Yup wij zijn al terug van vakantie.. Hier *klik* kon je mijn vakantie plannen al lezen.. Helaas werden die iets veranderd.. En daarom zijn wij al weer terug van de vakantie.. En mag ik vanaf maandag weer werken.. Best jammer, aangezien ik nu nog geen eens 2 weken vakantie heb gehad.. Helaas maar het is even niet anders..

Dan alsnog hebben wij een super leuke vakantie gehad.. We hadden aardig goed weer en we hebben leuke dingetjes gedaan!

Vandaag een kleine shoplog.. Een hele kleine want ik heb maar 3 dingetjes gekocht haha!

Bij de outlet shop in Roermond kocht ik bij O’neil dit shirt! Zoals jullie wel zullen weten ben ik gek op dit merk.. En zo kon ik dit shirt ook niet laten hangen.. Hij koste € 10,-

Een wat minder boeiend iets.. Maar wel gekocht.. Wandelschoenen.. Ik had wandelschoenen mee, maar ik kwam er achter dat die dus eigenlijk helemaal kaduuk waren.. *ze waren al een keer gelijmpt bij de zool, maar dit liet weer los..* Dus ik was nieuwe nodig.. vriendlief kwam er ook achter dat dit soort schoenen toch wel heel erg makkelijk zijn, en dus kocht hij ook een paar.. Nu lopen we dus lekker burgelijk met de zelfde schoenen, hihi!

Tijdens het shoppen in maastricht kocht ik bij The Body Shop deze shimmer cube.. Ik wou al een poos een shimmer cube en kocht hem nu.. Er was  20 % op alle make up.. En ik had nog de love my body pas.. Dus werd het een koopje.. Normaal zijn ze € 22,- en nu betaalde ik 16 nogwat..

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En vinden jullie het leuk om een review van de Shimmer Cube te lezen?

Liefs

14 Reacties to “Geshopt tijdens de vakantie”

  1. Sophie 24 juni 2012 bij 15:23 #

    Veel plezier met je spullen!

    Xoxo
    myveryownlookbook-Sophie.blogspot.com
    Join my win-party, 8 days of give-aways!

  2. Beauty Koning 24 juni 2012 bij 15:27 #

    Oh my, de cubes van TBS zijn echt geweldig! Dat zijn prachtige kleuren, ben benieuwd naar je ooglook ermee.😀 Jammer dat het allemaal anders liep, vervelend dat je vakantie nu ook weer over is.

  3. Kayla 24 juni 2012 bij 17:27 #

    Het oogschaduw palette van The Body Shop is heel mooi!

  4. Jorinde 24 juni 2012 bij 18:23 #

    Wat een leuk shirtje🙂

  5. Brechtje 24 juni 2012 bij 18:26 #

    Leuke shoplog! Die cubes van TBS zijn echt zo mooi! Nog veel plezier op vakantie! Leuke blog heb je, ik ga je volgen!😀

  6. LAURA. 24 juni 2012 bij 19:05 #

    Hah die bergwandelschoenen. Gaaf dat je dat op je blog durft te zetten aangezien het niet het charmanst is.

  7. Liliane 24 juni 2012 bij 21:47 #

    Lovely die cubes! Mooie kleurtjes🙂

  8. Laralaurentia 24 juni 2012 bij 22:33 #

    Die shimmer cubes lijken me zo fijn! Ik ben benieuwd naar de swatches etc.

  9. Louna Beauty 25 juni 2012 bij 11:57 #

    Leuk meiske! Ben benieuwd naar de oogschaduw kleurtjes! xoxo

  10. Bertine 25 juni 2012 bij 12:58 #

    Die shimmer cubes zijn mooi!! Fijn dat je korting had:)

  11. Cute as a Cupcake Blog 25 juni 2012 bij 21:23 #

    Ik ben wel heel benieuwd naar de shimmer cubes! Ze zien er in elk geval al mooi uit!

  12. sofie 26 juni 2012 bij 08:42 #

    die oogschaduw ziet er mooi uit! Haha ik vind je wandelschoenen wel leuk, heb ook zo’n paar (: Is toch onmisbaar voor in de bergen?! ♥

  13. petra 26 juni 2012 bij 20:16 #

    Leuke spullen🙂
    Ja, ik wil wel een review zijn van de shimmer cubes!!

  14. emma 29 juni 2012 bij 19:11 #

    die shimmer cubes zien er mooi uit, prachtige kleuren. En wat een tof shirtje!

Geef een reactie

