Mijn agenda voor 2012 2013

20 Jun

Jaa het is weer zover.. Overal liggen de nieuwe agenda’s weer in de winkel! Ondanks dat ik niet meer na school ga, koop ik nog wel elk jaar een agenda.. Voorgaande jaren was dit altijd een makkelijke HEMA agenda.. Dit jaar was dit weer de bedoeling totdat ik de Bruna in loop en deze beauty zag..

Yup ik als badeend fann kan deze agenda natuurlijk niet laten liggen! Ik was gewoon opslag verliefd.. okaay dat is misschien wat overdreven.. Maar deze moest ik gewoon hebben..

Vriendlief keek me inmiddels aan met zo’n blik van ga lekker je gang! En zo liep ik dus 2 minuutjes later met deze agenda naar buitenn! Yay!

De inhoud is vrij standaart.. Een stukje voor persoonlijk, cijferlijsten, rooster, en zulk soort dingen.. Yup die ben ik allemaal niet nodig, maar ach.. Daar schrijven we wel wat anders overheen..

Verder zitten er door de hele agenda erg leuke plaatjes heen.. Zoo cutee!

Het is een gewone week agenda.. Wat ook wel handig is.. Dit jaar begin ik met een dag agenda en haalde ik naar een aantal weken al een week agenda.. Voor mij veel praktischer.. Zo zie ik de hele week wat ik heb te doen en wanneer ik nog vrij heb..

Dus wanneer mijn vertrouwde agenda van de HEMA klaar is, gaat deze in mijn tas.. Ik heb mijn agenda echt altijd bij me.. Ook nog wel leuk van deze agenda is, dat alle hoeken niet puntig zijn maar rond.. Alle bladzijden maar ook de kaft.. Eens wat anders!

Wat vinden jullie van mijn agenda en zijn jullie al opzoek naar een andere agenda?

Liefs

15 Reacties to “Mijn agenda voor 2012 2013”

  1. Judith (@Judith_WHN) 20 juni 2012 bij 15:33 #

    Erg leuke en schattige agenda!
    Ik heb zelf nog niet gekeken voor een nieuwe agenda, dat ga ik in de vakantie doen๐Ÿ™‚

  2. Louna Beauty 20 juni 2012 bij 17:14 #

    Geinigg. ik heb altijd een hele simpele agenda.. haha.. gewoon van de bruna ofzo.๐Ÿ™‚

  3. beautyforgirls 20 juni 2012 bij 17:26 #

    AAHH, kei leuk!
    Liefs, xxx

  4. Cynthiiaa 20 juni 2012 bij 20:58 #

    Ah, wat leuk zeg! Ik heb altijd een girly agenda, maar wel gewoon simpel en een beetje voor mijn leeftijd. :”) Dat je niet denkt dat ik stomme agenda’s heb. xD

  5. Amanda 20 juni 2012 bij 22:20 #

    Ik vind hem eigenlijk wel leuk!

  6. Sinnerbeauty 20 juni 2012 bij 23:55 #

    Zo schattig !

  7. Serbolicious.nl 21 juni 2012 bij 06:53 #

    Oh wat schattig!

  8. Daantje 21 juni 2012 bij 13:42 #

    Wat een leuke. Ik moet ook nog een nieuwe en ga weer voor en redelijke basic agenda van de hema o.i.d.

  9. Mariel 21 juni 2012 bij 15:13 #

    Leuke agenda! Vorig jaar (dit jaar) had ik een fijne van Fancy๐Ÿ™‚

  10. Rosa Mijer 22 juni 2012 bij 12:02 #

    ahh vet schattig.. vanavond meteen kopen !

  11. sofie 22 juni 2012 bij 17:31 #

    echt superschattig! โ™ฅ

  12. Juliette 22 juni 2012 bij 21:02 #

    Haha ik koop mijn agenda altijd pas helemaal aan het eind van de vakantie! Hij is erg leuk!:)x

  13. Josephine 23 juni 2012 bij 15:59 #

    Haha awesome! Ik koop meestal een standaard agenda en die versier ik dan zelf met foto’s๐Ÿ™‚

  14. marchingonthebeat 24 juni 2012 bij 16:23 #

    Mega cute

Geef een reactie

