My Eyes – Heavy Purple

16 Jun

Het is weer een tijd voor een hevtigere ooglook.. Eentje die niet echt draagbaar is.. Veel donkere kleuren met een mooie paarse kleur erbij.. Yup ik hou van donkere kleurenn..

Wat ik heb gebruikt;
Hema Oogschaduwbasis
Sleek Bad Girl palette
Barry M glitter dust nr 88 winter berry
John van G oogpotlood
Catrice better than waterproof mascara

En dit is het resultaat!

Ik had nog een fullface foto, maar ik ging met mijn slimme hooft wat van mijn usb verwijderen en verwijderde toen ook wat van deze foto’s.. Oeps!

Wat vinden jullie van het resultaat?

Liefs!

16 Reacties to “My Eyes – Heavy Purple”

  1. Caroline 16 juni 2012 bij 12:14 #

    WOW, mooie ooglook! Echt mooi gecombineerd!

    Liefs
    Caroline
    http://fashionmefashionyou.blogspot.be/

  2. Beauty Koning 16 juni 2012 bij 16:13 #

    Wauw, hij is echt gorgeous geworden! Leuk om te zien dat je nu een stapje verder gaat, mooie kleurencombinatie ook girl!

  3. Juliette 16 juni 2012 bij 19:03 #

    Echt heel erg mooi gedaan!x

  4. Amanda 16 juni 2012 bij 21:36 #

    Mooi hoor! Zou alleen onder je oog een deel oogschaduw weg vegen, denk dat het dan nog mooier wordt (bij mij zelf wel altijd). Gewoon met je vinger, zie je niets van🙂 Bedoel bij t uiteinde van je oog😉 Misschien een tip? als je hetzelf natuurlijk ook mooi vind.

  5. Kimberley (@Sweetbeautylife) 16 juni 2012 bij 22:38 #

    Wow! Zeker weten mooi gecombineerd deze kleuren. Mooi gedaan!

  6. Sanne 17 juni 2012 bij 00:29 #

    prachtige ooglook, erg mooi gecombineerde kleuren! xxx

  7. Liliane 17 juni 2012 bij 01:09 #

    Wauw, ik vind het erg mooi. Die komt wel binnen😀

  8. Paola (@ilovebeauty89) 17 juni 2012 bij 09:19 #

    Super mooi!

  9. Judith (@Judith_WHN) 17 juni 2012 bij 15:22 #

    Erg mooi geworden!🙂

  10. Mariska 17 juni 2012 bij 19:42 #

    Zeker goed gecombineerd!

  11. nathalie 18 juni 2012 bij 14:38 #

    Echt heel erg mooi gedaan! Knap!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com (we hebben een giveaway online die je zeker leuk vindt, dus kom eens een kijkje nemen!)

  12. Laralaurentia 19 juni 2012 bij 17:16 #

    Echt heel mooi gedaan! Ik zeg vaker doen!

Geef een reactie

