My Life in Piccs # 19

15 Jun

We zijn weer een week verder en daarom weer een my life in piccs! Deze week begon mijn vakantie, kocht ik mijn aller eerste eigen auto en slaagde mijn broertje

Vrijdag was ik lekker aan het bloggen.. Begon hij in ene helemaal raar te doen.. Het lag gelukkig aan m’n eigen pc en was het met 1 keer opnieuw opstarten opgelost..

Ik was lekker aan het make uppen en in ene voelt m’n Barry M kwast wel heel raar.. Volgens mij betekend dit dat die aan vervanging toe is..

Vrijdagavond moest Jubal een optocht lopen.. Helaas kon ik zelf niet meedoen, maar waren we nog wel op tijd om ze binnen te halen.. Op de terug weg reed zusjelief met ons mee in de auto.. Heeft zijn eindelijk in een echte auto gezeten!

Zaterdagavond had ik een game avondje ingelast met een vriendin! We hebben lekker de hele avond Mario party 8 gespeeld! En natuurlijk super veel gekletst en gelachen!

Zondag gingen we met de schoonfamilie uit eten voor oma’s verjaardag.. vriendlief en zijn broer moesten even de wipkippies uitproberen!

Maandag was m’n laatste werkdag voor de vakantie begon.. Ik bracht de sleutel bij een collega en kwam ergens op een landweggetje de bus tegen..

Vriendlief had ook al vakantie en we besloten die goed in te luiden door lekker pannekoekies te gaan eten!

Woensdag even lekker wezen shoppen en een proefritje gemaakt in een auto.. De Garage moest ff kijken naar de prijs terwijl wij ff wat gingen eten in de stad..

En dit is hem dan geworden! Mijn aller eerste eigen autootje!!

Woensdag belde zusje smiddags op dat broertjelief geslaagd was.. Savonds moesten wij natuurlijk even langs om dat te vieren..

Daarna bleven we de voetbal wedstrijd ook maar even kijken, en werd er even gek gedaan met Quinnie.. Zelf heb ik de wedstrijd niet gekeken maar hebben we lekker op de tablet gespeeld haha

Omdat me mams oude auto word ingeruild als we de nieuwe auto ophalen ging vriendlief even wat spullen eruit halen.. Zo wou hij ook de boxen uit de hoedenplank halen.. Deze heeft die maar laten zitten aangezien ze al uit elkaar vielen.. haha!

Hoe was jullie week?

Liefs

10 Reacties to “My Life in Piccs # 19”

  1. petra 15 juni 2012 bij 12:03 #

    Oh, deze postjes zijn zo leuk!!
    Leuke foto’s, mmm pannekoeken!
    En proficiat met je eerste autootje!

  2. Judith (@Judith_WHN) 15 juni 2012 bij 12:15 #

    Leuk om te zien🙂
    Gefeliciteerd met je eerste eigen auto!

  3. Jorinde 15 juni 2012 bij 12:45 #

    Gefeliciteerd met je eerste eigen auto!

  4. Elana 15 juni 2012 bij 14:46 #

    Aah, wat een leuke foto’s!
    Liefs,
    xx

  5. MissEvie.nl 15 juni 2012 bij 15:13 #

    Leuke foto’s! Gefeliciteerd met je autootje! Heerlijk gevoel he🙂

  6. Liesbeth (candyandtreats) 15 juni 2012 bij 17:42 #

    Proficiat met je auto en geniet van de vakantie! Mmmm nu heb ik ook zin in pannenkoeken🙂

  7. sofie 15 juni 2012 bij 19:15 #

    Leuke foto’s! Proficiat met je auto! Die foto van je vriend is echt grappig🙂 ♥

  8. Beauty Koning 15 juni 2012 bij 21:39 #

    Wauw, gefeliciteerd met je allereerste car! Altijd gaaf om zoiets te krijgen, lekker touren!

  9. Louna Beauty 16 juni 2012 bij 10:14 #

    Wauw,, je auootje is echt heel leukk🙂 gefeliciteeerd meis.

  10. beautyforgirls 16 juni 2012 bij 23:43 #

    Leuke foto’s. Gefeliciteerd meid.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

