Ik ben weer blond!

14 Jun

Jaa naar een aantal dagen weer een post online!! Het werd weer tijd.. Maar ik was heel druk voor de vakantie enn ik heb een nieuwe auto gekocht!! Hier komt nog wel een keer een post over.. hihi!

Naar tijden uitstel gedrag was het dan vandaag eindelijk zover.. Ik ging naar de kapper.. Begin mei had ik al zullen gaan, toen werd mijn afspraak alleen afgezegd omdat ik ziek was.. Daarna had ik niet de moeite genomen om een nieuwe afspraak te maken.. Maar van de week deed ik het dan maar; Ik maakte een afspraak bij de kapper..

Het was wel nodig ook.. M’n haar werd slierterig en de kleur blond was zo goed als verdwenen.. Tijd voor verandering.. Zo stapte ik vanmiddag om 3 uur met een bosje haar waar ik niet tevreden mee was de kapsalon in, en stapte ik om half 5 naar buiten met een leuk bossie haar..

Natuurlijk was ik zo slim om geen voor foto te maken.. Heel handig.. maar Dit is het resultaat.. De donkerdere kleur die er door zit is mijn eigen haar kleur en de rest is geblondeerd.. Het donkerste kleurtje had voor mijn kappersbezoek ook de rest van mijn haar, met wat verdwaalde blonde plukjes..

Van m’n haar is verder niet veel af.. De puntjes zijn bij geknipt en ik heb weer een scheve pony..

En zo is de kleur van mijn haar nu..  Verschillende kleurtjes.. Me likes! Het blonde vind ik zowiezo leuk! En het word vaak door de zon nog wel blonder.. altijd handig.. De verschillende tinten komen doordat ik dus al zovaak de boel blond geverfd heb dat mijn haar niet meer 1 kleur is, haha! Maar ik vind het er echt wel leuk uitzien!

Wat vinden jullie ervan?

Liefs!

3 Reacties to “Ik ben weer blond!”

  1. Lesjolieschoses 14 juni 2012 bij 21:26 #

    Het ziet er inderdaad heel erg mooi uit, de kleurschakkeringen. Ik heb je blog net ontdekt, dus weet natuurlijk niet hoe het er vroeger uitzag. Wat ik wel zie is dat je een leuke blog hebt, die ik zeker en vast zal volgen in de toekomst!

    Liefs

  2. Amanda 14 juni 2012 bij 21:50 #

    Ziet er leuk uit!

Geef een reactie

