Nivea Verfrissende Peeling

12 Jun

Mijn gezichtsscrub van de Hema was op en het was weer eens tijd voor wat nieuws! Daarom kocht ik maar weer de verfrissende peeling van nivea.. Mams gebruikte hem ook altijd en zij was altijd wel enthousiast… Ik vond het het wel waard om hem te proberen! En zo belande dit product van Nivea dus in mijn winkelmandje bij het laatste bezoekje aan de Kruidvat..

En dit is hem dan! Een super handige, kleine, verpakking! Me likes!

En de kort maar krachtige beschrijving van hoe je het moet gebruiken!

En de ingrediënten! Ik heb zelf niet zoveel met ingrediënten moet ik zeggen.. Maar voor anderen misschien wel zo belangrijk!

De opening.. Echt een super fijne opening.. Zo komt er niet te veel uit, maar ook niet te weinig..

En zo komt het er dan uit!

Een doorschijnende gel met blauwe korreltjes erdoor!

En zo is het uitgesmeerd! Je ziet de scrubdeeltjes niet goed, maar je voelt het wel goed!

Mijn conclusie; een echt een fijne scrub die lekker uitsmeert! Na gebruik voelt m’n huis weer super zacht en lekker! De verpakking is handig, en er zit geen vieze geur aan.. De prijs? yup die weet ik niet precies meer.. Maar hij lag rond de 7 a 8 euro..

Wat vinden jullie van deze verfrissende peeling?

Liefs

 

10 Reacties to “Nivea Verfrissende Peeling”

  1. Jorinde 12 juni 2012 bij 20:24 #

    Nog nooit gebruikt, maar klinkt wel fijn!

  2. Lifesplash 12 juni 2012 bij 20:49 #

    Klinkt fijn, alleen raakt mijn huid altijd geïrriteerd van Nivea, dus neem ik hem zelf liever niet!

  3. Louna Beauty 12 juni 2012 bij 23:41 #

    Ik gebruik ook niks van niveau voor mijn gezicht… alleen douchegel of handcreme

  4. Liliane 13 juni 2012 bij 00:21 #

    Ik ben bij Nivea wel eens bang dat het mijn huid irriteert. Bij dit soort producten dan, maar dat is bij meer merken zo. Als ik een peeling gebruik wil ik het zo weinig agressief mogelijk!
    Gebruik wel graag hun standaard crèmes en de oogmake-up remover🙂

  5. Paola (@ilovebeauty89) 13 juni 2012 bij 08:12 #

    Deze lijkt me erg fijn! Ik gebruik bijna dagelijks clean deeper van nivea en kan niet meer zonder!

  6. MissEvie.nl 13 juni 2012 bij 12:54 #

    Goed review! Al zou ik het product zelf niet kopen vanwege de ingrediënten🙂

  7. Annet 13 juni 2012 bij 22:51 #

    Mijn huid is ook te gevoelig voor dit product, ik vind echt dat je mooie foto’s maakt van de producten, geeft je Posts net een beetje extra!

  8. beautyforgirls 13 juni 2012 bij 23:33 #

    Zelf kan mijn huid dit product prima hebben, ben er fan van.
    Liefs, xxx

  9. Nena 14 juni 2012 bij 12:52 #

    lijkt mij een fijn product! x

Geef een reactie

