Question Time – Is jouw dagelijkse make up met mooi weer anders?

11 Jun


Het is weer maandag en dus tijd voor de weekelijkse Question Time!

Met dit keer de vraag; Draag jij met de warme zomerse dagen de zelfde make up als de rest van het jaar? Of pas je het lekker aan op het weer..?

Ik moet zeggen dat het bij mij vrijwel het hele jaar hetzelfde is.. Ik draag geen foundation of poeders.. En kan me voorstellen dat sommige meiden in de zomer hun foundation lekker weg laten! Verder draag ik in de zomer wel vaker oogschaduw.. In de winter maanden gebruik ik niet veel oogschaduw en als ik ze draag zijn het grijs of bruin tinten en geen kleurtjes.. In de zomermaanden pak ik veel eerder een leuk kleurtje erbij en fleur ik de boel wat op..

Dus kom maar op met jullie antwoorden!

Pas jij wel of niet je dagelijkse make up aan in de zomer maanden?

Liefs

Eén reactie to “Question Time – Is jouw dagelijkse make up met mooi weer anders?”

  1. beautyforgirls 11 juni 2012 bij 21:14 #

    Ja, ik gebruik vaak ook elk seizoen weer andere producten.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

