Helloooooo Vakantie!!

7 Jun

Jaa het aftellen is begonnen!! Nog 2 dagen en mijn vakantie begint.. *nouja die van vriendjelief ook hihi* Naar een hectische week met een zieke collega, vervanging regelen, een extra koopavond en het begin van de zomer opruiming maar ik naar zaterdag 17.00 uur zeggen; Ik heb vakantie!! En ik moet zeggen ik ben er aan toe!

Bron

Maar wat zijn mijn plannen? Nouu de bedoeling was dat vriendlief en ik maandag in de auto zouden stappen en lekker naar Frankrijk zouden gaan! Helaas kreeg ik vorige week het slechte nieuws dat mijn auto niet door de keuring komt, dus hebben wij geen auto.. Dikke Bummer!!

Nu gaan wij dus eerst een weekje thuis zitten.. En van alles en nog wat doen.. Zo gaan we naar Roden om de laatste dingetjes voor de vakantie te halen en lekker genieten van onze vrije dagen! Dan is het de bedoeling dat we het eind van de week op vakantie gaan.. Ik hoor jullie al denken Huh? je hebt toch geen auto? Nooo thats right! maar mijn mama is zo lief om ons dan toch maar naar ons vaste stekkie te brengen in Limburg zodat we toch nog even op vakantie kunnen! Een paar dagen late komen ze zelf ook en mogen wij af en toe hun auto gebruiken! Hoelang we blijven en wat we allemaal gaan doen? Geeeen idee, ligt ook aan het weer natuurlijk!

Bron

En dat is zo ongeveer onze vakantie! We gaan lekker rustig aan doen, en lekker genieten! Enn natuurlijk heel hard duimen voor super mooi weer! Dan zijn de 3 weken waarschijnlijk veelste snel voorbij..

Verder ga ik jullie natuurlijk een beetje op de hoogte houden en hopelijk ook nog een beetje bloggen.. Ik moet alleen even kijken als ik wat voor uit kan plannen of niet..

Enn natuurlijk zal ik nog wat posts in de sfeer van onze vakantie maken.. Ala whats in my beautycase, en mijn geshopte spulletjes *want ik ga natuurlijk nog even shoppen*

Dus zo zien mijn komende 3 weken eruit! Als iemand nog leuke tips heeft voor het shoppen in Maastricht en of Roermond en leuke uitstapjes in de buurt van Valkenburg, Maastricht of daar in de buurt in Belgie of Duitsland laat ze lekker bij de reacties achter!

Liefs!

2 Reacties to “Helloooooo Vakantie!!”

  1. Liliane 7 juni 2012 bij 18:32 #

    Veel plezier alvast!
    In Valkenburg kun je in ieder geval mooie wandelingen maken en de ruïnes bezoeken🙂

  2. beautyforgirls 8 juni 2012 bij 12:25 #

    Heel veel plezier alvast.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

