Essence Colour & Go 86 A Lovely Secret & 87 Passion for Fashion

6 Jun

Alweer een poosje geleden kocht ik deze 2 lakjes bij de Kruidvat.. Ik had ze bij de rest van mijn lakjes gegooid en er niet meer naar omgekeken.. Tot afgelopen week.. Deze moesten op mijn nagels..

Om welke lakjes gaat het? 2 paarse kleurtjes uit de Colour & Go lijn van Essence! namelijk 86 A lovely Secret en 87 Passion for Fashion

Dit is de eerste!! 86 A lovely Secret.. Een mooi licht paarse kleur!! Met natuurlijk een beetje glitter erdoor

De standaard achterkant!

En nummer 2.. Nummer 87 Passion For Fashion.. Een wat donkerdere paarse kleur.. Geen glitter of shimmer heulemaal niets erdoor!

En natuurlijk weer dezelfde achterkant!

En dit zijn de kleurtjes dan!! Wat een rotwerk om de kleur goed en duidelijk op de foto te krijgen!

 

Beide super mooie kleurtjes die erg goed van pas gaan komen wanneer ik mijn nagels weer ga sponsen!

Wat vinden jullie van deze 2 kleurtjes?

Liefs!

.

 

4 Reacties to “Essence Colour & Go 86 A Lovely Secret & 87 Passion for Fashion”

  1. emma 6 juni 2012 bij 15:32 #

    pretty❤ echt hele mooie kleurtjes, vooral a lovely secret is echt lekker zomers!

  2. emma 6 juni 2012 bij 15:36 #

    pretty❤ echt hele mooie kleurtjes! Vooral a lovely secret is erg mooi, lekker zomers. Het fijne van essence lakjes is trouwens dat je ze in een lade kan zetten en dat je van bovenaf kan zien welke lak je moet hebben (a)

  3. Paola (@ilovebeauty89) 6 juni 2012 bij 18:01 #

    Vooral de licht paarse vind ik erg mooi! Hij doet me een beetje aan dirty berry denken van Catrice.

  4. Louna Beauty 6 juni 2012 bij 23:18 #

    De lichte kleur vind ik superrrrrrrr🙂

Geef een reactie

