Question Time – Hoe ziet jou perfecte vakantie eruit

4 Jun

 

Yup het mooie weer is inmiddels geweest *en weer weg*.. En dat betekend zomertijd!! Voor sommigen is het al heel dicht bij anderen moeten nog een poos wachten.. Voor mij komt het al mooi dichtbij en ik heb gewoon over een week al vakantie! Niets is te gek.. Zelfs als je al weet dat het nooit gaat gebeuren.. Vertel het maar.. Ik ben erg benieuwd!

Maar wat zijn de plannen? Wat zou je graag willen doen of waar zou je graag heen willen? Dat is de vraag!

Dus vandaag de vraag aan jullie; Hoe ziet jullie perfecte vakantie eruit?

Mijn perfecte vakantie is natuurlijk met vriendlief ergens op een subtropisch eiland.. Lekker van het weer genieten, de blauwe zee en de witte stranden.. Mooie piccs maken van het mooie landschap en lekker de toerist uithangen! Yup voor zo’n vakantie ben ik wel in!!

Dus kom maar op met jullie wilste ideeën! Ik ben benieuwd!

Liefs

 

10 Reacties to “Question Time – Hoe ziet jou perfecte vakantie eruit”

  1. Judith (@Judith_WHN) 4 juni 2012 bij 16:20 #

    Mijn perfecte vakantie zou denk ik een roadtrip door de Verenigde Staten zijn, dat lijkt me zo gaaf!
    Maar dat gebeurt waarschijnlijk nog niet zo snel, dus een vakantie aan zee vind ik ook al erg leuk🙂

  2. BeautyGlitter 4 juni 2012 bij 19:17 #

    Strand, zee , zon! Perfect, meer heb ik niet nodig haha =)

  3. Louna Beauty 4 juni 2012 bij 21:33 #

    Love sun, beach🙂 zooooo lekker is dat🙂

  4. elma 5 juni 2012 bij 12:30 #

    Roadtrip Californie. met een camper😀 Maar zon, zee, strand en lekker eten en drinken vind ik ook goed.. haha

  5. beautyforgirls 5 juni 2012 bij 14:27 #

    Mijn perfecte vakantie is lekker liggen aan het strand en heerlijk shoppen in de luxe en grote winkels.
    Liefs, xxx

  6. MissEvie.nl 5 juni 2012 bij 15:09 #

    Net als jij een subtropisch eiland, mooie strand, helderblauwe zee en natuurlijk de zon die de hele dag schijnt! Af en toe ’s avonds een dikke vette tropische onweersbui (lekker afkoelen en beetje sensatie haha) en voor de rest niet teveel moeten🙂 lekker chillen!

  7. Amanda 5 juni 2012 bij 21:49 #

    Mijn perfecte vakantie: ik wil heel erg graan naar Amerika en dan met name Canada. Daar ergens een huisje aan het water in het bos samen met mijn vriend. En plaatsen bezoekers daar, in het bos wandelen etc. S’nachts eigen kampvuur met zn tweeen❤

  8. Laralaurentia 6 juni 2012 bij 00:11 #

    Zon, zee, strand!

  9. Liliane 6 juni 2012 bij 11:12 #

    Mijn perfecte vakantie bestaat vooral uit heel veel surfen haha😀 Heerlijk is dat! Verder leuke plaatsjes bezoeken en culturele dingen doen🙂 ’s avonds lange strandwandelingen en lekker uitwaaien.

  10. emma 6 juni 2012 bij 15:09 #

    uhm perfecte vakantie… Maak daar maar vakanties van🙂 Eerst ga ik gewoon relaxen in een warm land, bij een amazing zwembad waar ik af en toe een duik in kan nemen, daarna ga ik verder met een roadtrip door amerika, gewoon omdat ik daar heen wil, vervolgens pak ik een paar toffe festivals mee en ga ik aan het einde van de zomer nog een weekendje voor pampus bij datzelfde zwembad in dat warme land liggen. Oja, en om het vakantiegevoel vast te houden ga ik in de overige 9 maanden een paar stedentrips doen: new york, tokyo, london, barcelona, parijs, kopenhagen, berlijn, etc. Nu nog de loterij winnen of een megarijke man vinden, haha

Geef een reactie

