H&M Mini Nagellaksetje

3 Jun

Afgelopen week konden jullie bij geshopte dingetjes al zien.. Hier vertelde ik ook over mijn nagellak en dat er een artikel over zou komen! Nouu hier issie dann!!

Dit zijn ze! de 3 iniminie flesjes! Ik vind ze cutee!!

Je koopt ze dus in een setje van 3.. Kosten € 2,95.. Niet duur toch.. Verder is buiten dit kleur setje ook nog een ander kleursetje met de naam brons.. Hier zitten 2 bruintinten in en een gouden kleurtje.. *maar op de webshop uitverkocht*

De verpakkingen zijn leuk! Niet speciaal maar ook niet spuuglelijk..

En dan nu de kleurtjes.. Het belangrijkste natuurlijk.. Ze hebben niet bijzondere namen.. Eerst is Yellow aan de beurt..

Zoals de naam al zegt een yellow kleur.. Yup geel.. geel geel om het maar even zo te zeggen.. I like it!!

En dit issie dan op mijn nagels.. 2 laagjes aangebracht.. Ik moet zeggen dat deze het minst fijn lakte van alle 3.. Maaar de kleur vind ik echt superr naise!!!

De 2e kleur; Pink

Een prachtige roze kleur met een mooie shimmer..

Okay let niet op mijn waardeloos gelakte nageltjes.. Mijn nagels zijn super kort en op een of andere manier ben ik dan slecht in lakken.. haha! Maar dat zegt niets over de kleur.. Ik vind deze echt tof.. Zo’n kleurtje had ik ook nog niet, dus dat is ook nog weer een leuke bijkomstigheid.. Hierboven heb ik 1 laagje aangebracht op mijn nagels..

En dan silver glitter..! Yush de achterkant van deze nagellak is waardeloos in vergelijking met de rest.. Maar boeiend, het gaat om wat er in zit..

En dit is hem dann.. Een potje vol met zilveren glitters! me like!!

En aangebracht op mijn nagel.. Ik moet zeggen dat ik deze echt heel moeilijk op de foto kreeg.. Verder had ik ook verwacht dat ik deze lak 3 keer over mijn nagel moest doen voor een beetje een egale glitter laag.. Dat was niet zo.. De foto hierboven is namelijk met 1 laagje..

Mijn mening over deze lakjes.. Ik hou van ze.. *okay dat is mischien lichtelijk overdreven* maar ik ben echt wel blij met deze lakjes! Ze zijn net wat anders dan de meeste kleurtjes die ik heb en ze dekken ook mooi! Ook wel zo handig!! om de prijs zal je het helemaal niet hoeven te laten.. Ook wel zo fijn!

Wat vinden jullie van deze lakjes?

Liefs

11 Reacties to “H&M Mini Nagellaksetje”

  1. Juliette 3 juni 2012 bij 14:37 #

    Ah ja ze zijn echt heel cute en mooie kleurtjes!

  2. Judith (@Judith_WHN) 3 juni 2012 bij 16:13 #

    Erg leuke kleurtjes, had niet verwacht dat ze zo goed zouden dekken!🙂

  3. Jorinde 3 juni 2012 bij 19:20 #

    Mooie kleurtjes!

  4. Charlotte 3 juni 2012 bij 19:31 #

    supermooie kleurtjes! ♥

  5. Paola (@ilovebeauty89) 3 juni 2012 bij 20:35 #

    Wat een mooie kleurtjes!

  6. jessy 4 juni 2012 bij 11:40 #

    wat een prachtige lakjes!

  7. Amanda 4 juni 2012 bij 15:10 #

    Die zilveren glitters, mooi!

  8. beautyforgirls 5 juni 2012 bij 15:58 #

    Wat een leuk setje❤
    Liefs, xxx

  9. sophie 5 juni 2012 bij 19:53 #

    die glitterpolish is moooi!

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com
    GIVE-AWAY on my blog!

  10. emma 6 juni 2012 bij 14:56 #

    oh my, die zilveren is echt amazing!!!!! De andere kleurtjes zijn schattig, maar alleen al voor de zilveren versie zou ik dit setje wel willen hebben🙂

  11. Dorien (Inmyprettyshoes) 8 juni 2012 bij 10:43 #

    leuk setje!

Geef een reactie

