Ontvangen van KayaSieraden

2 Jun

Vorige week konden jullie al een artikel over de webshop KayaSieraden lezen.. *klik voor het artikel waarin ook een kortingscode staat😉 * In dit artikel vertelde ik al dat ik binnenkort ook wat ging bestellen en dat heb ik gedaan! Afgelopen week lag mijn pakketje in de brievenbus..

Vandaag show ik jullie mijn bestelde dingetjes

Hierin werden mijn sieraden geleverd.. Natuurlijk zat er nog een envelop omheen.. De envelop zag er mooi uit met een mooie print van de webshop erop.. Me likes!!

De sieraden zitten dus in een trekzakje! Ik vind het tof, zo kun je iets bestellen op de webshop en het kado doen aan iemand.. Super leuk!

En dit bestelde ik een leren armband met een gesp.. Ik hou vind dit soort sieraden..

Verder is die verstelbaar, dat is ook wel handig aangezien ik echt spille polsjes heb..

Enn hier draag ik hem.. Yup hij is nog wat een de grote kant, maar dat maakt me niet zo veel uit.. Ik draag toch vaak meerdere armbanden te gelijk..

De gele armband is trouwens een van de 2 armbanden die ik op Ameland kocht..

En dan het 2e dingetje.. Een robot ketting!

Echt super tof vind ik deze.. En vriendlief vond dat ook! Thuis kwam ik er achter dat z’n armen en beentjes ook kunnen bewegen! naisee!!

De ketting is niet super lang, maar wat mij betreft lang genoeg.. Ik heb er een hekel aan als m’n ketting op m’n buik hangt..

En nog even een boven aanzicht.. Me likes!

verder nog even over de service.. Je maakt een account aan bij de webshop vult al je gegevens in en betaald op een veilige manier.. Hierna krijg je een bevestiging van je betaling en van je bestelling.. Wanneer je pakketje op de post zit krijg je weer een bevestiging.. Ik bestelde op de zaterdagavond van het pinksterweekeind en de woensdag erna zat mijn pakketje in de brievenbus! Super snel dus!

Wat vinden jullie van deze 2 sieraden? En denken jullie nog even aan de kortingscode als je wat wilt bestellen?

Liefs!

6 Reacties to “Ontvangen van KayaSieraden”

  1. sophie 2 juni 2012 bij 19:14 #

    leuk! Ik heb ook wat mogen ontvangen van haar!

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com
    GIVE-AWAY on my blog!

  2. Liliane 2 juni 2012 bij 21:00 #

    Ik ben wel benieuwd naar de envelop nu😛
    Verder vind ik de robot echt te gaaf, ik ben gek op robots! :nerd:

  3. beautyforgirls 2 juni 2012 bij 23:54 #

    AAHH, wat een leuke ketting. Zo schattig.
    Liefs, xxx

  4. Paola (@ilovebeauty89) 3 juni 2012 bij 07:53 #

    Wat een leuke dingen!

  5. Charlotte 3 juni 2012 bij 19:33 #

    haha, die ketting is zo cool! ♥

  6. emma 6 juni 2012 bij 14:51 #

    wat een leuke sieraden! Die armband is echt simpel, maar lekker stoer en me likes robots❤ en de verpakking is ook zo leuk!

Geef een reactie

