My Life In Piccs # 17

1 Jun

Deze keer een my life in piccs met veel foto’s.. Zo ben ik bij mijn opa en oma op Ameland geweest, en heb ik heeerlijk van het mooie weer genoten!!

Vrienden van ons kwamen langs.. Natuurlijk moest de Wii ff geprobeerd worden..

Altijd super leuk om met meerdere te doen en je maar 2 controllers hebt

En toen mochten de dames evenn..

Wachten in de gang bij mijn moratherapheut

Savonds alleen eten.. We hadden nog soep en broodjes van de dag er voor over.. Jummieee

De zon was zoo mooi!

lekker bij paps en mams eten!! mama maakt dan altijd dingen die ik lekker vind.. Deze keer dubbel op lekker eten.. Spinazie en vis =D

Vorige week ging ik naar Opa en Oma op Ameland.. M’n hoedje moest natuurlijk mee

Enn toen zaten mams en ik op de boot.. lekker in het zonnetje te genieten!

Oma had lekkere vulkoeken gehaald

Bij de vuurtoren.. yerhh i knoww ugly face…

lekker een tostie eten op het terras

Even naar het strand

Het waaide alleen behoorlijk dus we werden gezandstraald.. Zijn dus niet zo lang gebleven en hebben nog een stukkie gefietst

In Nes kwam ik deze gadgets tegen.. Zo’n ouderwetse telefoonhoorn met een draadje eraan zodat je hem aan je iphone kunt doen.. Zo tof..!

En toen zat ik weer alleen terug op de boot.. Mama bleef bij opa en oma en ik moest na huis voor een optreden..

Ik moest super haastten en haalde bij de Macdrive maar wat te eten..

Het was zaterdag zo warm dat het op het balkon niet meer uit te houden was.. Ik ging maar ff op bed liggen..

.. Om lekker Harry potter te lezen

Maandag waren we bij mijn paps en mams.. Daar heb ik een hangmat en daar lag ik dus mooi de halve middag in..

Onze hond is gek met vriendlief en moest natuurlijk even aandacht

Daarna gingen we door naar vrienden en die hond was ook al gek op vriendlief..

Ik ging er nog even in het gras liggen chillen.. Heeeerlijk

Onderwijl werd de BBQ aangedaan en begon broertje met alles klaar maken..

Dinsdag moest ik na de tandarts.. Ik moest even wachten en bladerde even wat blaadjes door..

Dat was het alweer.. Lots of piccs..

Wat vonden jullie van de piccs en hebben jullie ook heerlijk genoten van het mooie weer?

Liefs

 

 

6 Reacties to “My Life In Piccs # 17”

  1. petra 1 juni 2012 bij 13:40 #

    Leuke foto’s🙂
    Die foto met je hoedje is so pretty!!

  2. emma 1 juni 2012 bij 13:49 #

    superleuk om te lezen! Wat een leuk hoedje😀 En een hangmat is zooooo fijn!

  3. Laralaurentia 1 juni 2012 bij 18:23 #

    Leuk om te lezen, je hebt een leuke week gehad.

  4. Judith (@Judith_WHN) 1 juni 2012 bij 19:23 #

    Erg leuke foto’s!

  5. MissEvie.nl 2 juni 2012 bij 11:59 #

    Wat een super leuke foto’s!!🙂

  6. Delphine De Wulf (@Delphi_Licious) 4 juni 2012 bij 21:06 #

    heel leuke foto’s

Geef een reactie

