Pure Coconut Hand & Nail Cream

31 Mei

Een poos geleden schreef ik al wat over de Shower Creme van Pure Coconut.. Deze viel bij mij goed in de smaak! *klik* Nu zag ik laatst dat ze bij de kruidvat ook Pure Coconut verkopen en dus nam ik de handcreme maar mee.. Ik blijf zomers altijd smeren, anders krijg ik allemaal losse velletjes en barsten enzo..

Nou op naar de handcreme zelf;

Tadaaa dit is um..! Ik vind de verpakking tof.. Niet te groot, makkelijk in de hand en de draai dop vind ik wel handige, gaat tenminste niet zomaar los in de tas.. De kleurtjes vind ik ook heerlijk fris!!

Nou dit moet je dus doen met een handcreme.. haha! Grappig dat ze dit er op zetten..

De opening.. Niet een groot gat, dus niet te snel te veel product op je hand.. Daar heb ik zo’n hekel aan als dat gebeurt.. Nee dit is makkelijk!

En de creme zelf! Het is niet te dik en smeert super makkelijk uit!! De geur is heerlijk fris en niet te aanwezig! Me likes!!

De prijs € 3,99 voor 75 ml.. Niet duur toch?

Wat denken jullie over dit product? En gebruiken jullie ook producten van Pure Coconut?

Liefs

3 Reacties to “Pure Coconut Hand & Nail Cream”

  1. Laura 31 mei 2012 bij 19:19 #

    Heb zelf een bodybutter van deze lijn, en hij werkt echt heel erg goed. Mijn huid is vrij droog, maar sinds ik deze butter gebruik een stuk minder. En het ruikt zóó lekker!🙂

  2. beautyforgirls 31 mei 2012 bij 22:35 #

    Deze heb ik ook, zelf vind ik hem onwijs fijn.
    Liefs, xxx

  3. Merel Alyssa Feride 20 januari 2013 bij 20:05 #

    Ik heb deze ook.
    Hij ruikt zó super lekker. Ik ben nu van plan de lipbalm ervan te kopen, okal zeggen andere mensen dat die niet zo lekker ruikt als de andere producten.
    De shampoo ervan vind ik trouwens niet zo fijn. Maar de handcream ruikt gewoon echt lekker, en je handen worden er heel zacht van.

Geef een reactie

