Collectieve Shoplog eind mei

30 Mei

Afgelopen tijd heb ik een paar keer geshopt en wat kleine dingetjes meegenomen.. Te weinig voor een shoplog, maar samen genoeg voor 1 shoplog! Dus aanschouw mijn aankoopjes van de laatste tijd..

In mijn H&M wishlist stond dit shirtje al.. Ik had behoorlijk wat besteld en hield alleen dit shirt en nagellak.. Deze heb ik het pinksterweekeind gedragen! Erg leuk issie!

En een detail van de kant.. De nagellak die ik heb gehouden heb ik niet op de foto.. Maar hier komt deze week nog een artikel over online!

Dit shirt kocht ik toen ik bij mijn opa en oma op Ameland was! lekker standaard, maar met een wat apparte hals.. like it!

Jaa deze beauty’s kocht ik ook op ameland.. Ik kon ze gewoon niet laten staan!! Ze waren namelijk 30 euro goedkoper dan normaal.. Daarom kocht ik ook maar een grijs met mintgroen paar voor vriendlief, als kadootje!!

En een datail..

Toen ik het witte shirtje van de H&M voor het eerst aanhad voelde ik me toch wat bloot zonder iets er onder.. Daarom kocht ik dit shirtje bij de Hema.. lekker makkelijk en een lekker fris kleurtje..

Ik vond dat ik dit jaar wel aan een nieuwe bikini toe was.. Ik kon de perfecte alleen nog niet vinden.. Afgelopen zaterdag liep ik hem tegen het lijf..

En een detail van het topje.. De bikini is van O’neil.. Ik heb eigenlijk altijd een merk bikini omdat die toch vaak wat beter zitten!

Bij de kruidvat kocht ik 2 flessen nagellak remover.. Dit was tijdens de 1+1 gratis op alle nagelproducten!

Het nadeel van naast een kruidvat werken is dat je ook vaak even naar binnen loopt.. Zo kocht ik afgelopen week deze lakjes.. van links na rechts; 94 Gold fever, 78 blue addicted, 119 city blackout

Verder kocht ik op Ameland nog 2 leren armbandjes.. maar deze draag ik en was ik vergeten op de foto te zettenn.. Oeps!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs

5 Reacties to “Collectieve Shoplog eind mei”

  1. emma 30 mei 2012 bij 13:40 #

    leuke aankopen! Dat witte shirtje is echt tof, zeker in combinatie met mintgroen🙂 de vans zijn ook gaaf, ik wil altijd nog een keer vans kopen.. die middelste nagellak heb ik ook, megamooi over een (donker)blauwe nagellak heen!

  2. Liliane 30 mei 2012 bij 21:51 #

    Die vans zijn very cute!

  3. Kimberley (@Sweetbeautylife) 31 mei 2012 bij 06:12 #

    Leuke bikini! Ik ben ook nog steeds opzoek naar een nieuwe maar heb tot nu toe nog geen leuke gezien!🙂

  4. Paola (@ilovebeauty89) 31 mei 2012 bij 06:16 #

    Leuke aankopen! Ik vind je bikini erg leuk!

  5. sophie 31 mei 2012 bij 13:30 #

    leuk dat kanten detail!

    xoxo
    myveryownlookbook-sophie.blogspot.com

Geef een reactie

