Gosh Mono Eyeshadow – 002 Turquoise

29 Mei

Een poosje geleden, konden jullie al lezen over 004 Metalic Grey *klik* Vandaag is 002 Turquoise aan de beurt!

En dit is hem dan! I like it!

De verpakking vind ik leuk! Maar zoals ik al zei bij Metallic Grey; Ik heb niet zoveel met verpakkingen!

Tadaaa de oogschaduw zelf! Leuk leuk leuk!

En de kleur zelf! I like it!! Ik ben echt fan van deze oogschaduw!! Wat een prachtige kleure! Beetje glinster en een super toffe kleur!! Loveee it!

En de kleur op mijn arm aangebracht.. Droog en zonder oogschaduwbasis.. Is dit mooi of is dit mooi? hihi

En nog even van een andere hoek met licht van buiten!! Ik hou van deze kleur!!

Wat vinden jullie? en wat vinden jullie van de mono’s van Gosh in het algemeen?

Liefs

10 Reacties to “Gosh Mono Eyeshadow – 002 Turquoise”

  1. MissEvie.nl 29 mei 2012 bij 13:39 #

    Prachtige kleur!! Mooie pigmentatie🙂 maar is hij niet wat korrelig of lijkt dat zo?

  2. Judith (@Judith_WHN) 29 mei 2012 bij 14:26 #

    Supermooie kleur!
    Ik heb zelf geen oogschaduws van Gosh maar ze lijken me wel fijn🙂

  3. Lotte 29 mei 2012 bij 17:23 #

    Mooi!

  4. Paola (@ilovebeauty89) 29 mei 2012 bij 18:24 #

    Super mooi! Ik hou van deze kleur!

  5. Tessa 29 mei 2012 bij 20:28 #

    Mooie kleur, ik vind het wel fijne oogschaduw, maar ben toch meer een voorstander van de kwartet pallettes!

  6. joycelysanne 29 mei 2012 bij 20:28 #

    wauw, supermooie kleur!

  7. Beauty Koning 29 mei 2012 bij 23:57 #

    Wauw, it’s gorgeous! Wat een geweldige kleur, doet mij aan zo een felle oceaan denken, but de pigmentatie is aaaaaamazing!

  8. Desiree 30 mei 2012 bij 13:30 #

    Lekker knalkleurtje🙂

  9. emma 30 mei 2012 bij 13:38 #

    I’ve got it! Jaaa, zo’n mooie kleur❤ wel lastig om mee te werken, maar wel de moeite waard, zoooooo amazing!

Geef een reactie

