The Body Shop Rain Forest Balance Shampoo & Conditioner

24 Mei

Begin dit jaar schreef ik over de Banana Shampoo en Conditioner van the Body shop.. *klik*  Deze zijn inmiddels opperdepop, dus werd het tijd voor een andere shampoo en conditioner!!

Zo nam ik een kijkje bij The body shop en vroeg ik even advies.. Ze vroeg wat voor soort haar ik had en als het snel vet was.. Uhh jaaa echt wel! Dus zo stapte ik even later naar buiten met een tassie en wat nieuwe producten.. Namelijk de Rain forest Balance shampoo en conditioner!

Ik gebruik ze inmiddels een poosje en vandaag mijn mening over de producten!

De shampoo! Ik vind de verpakking echt leuk! lekker vrolijk etiket met duidelijke tekst!

De dop! Hier hebben ze echt over nagedacht.. Ik vind dit echt fijne sluitingen!

Zo komt er niet super veel te gelijk uit en heb je dus niet gouw te veel!

En dan de conditioner! Leuk dezelfde verpakking alleen de inhoud in anders van kleur! leuk!

Leuk detail, the body shop staat op de dop.. Dit staat er bij de shampoo niet op!

En weer de zelfde fijne opening!

En zo zien de substanties eruit.. Links de shampoo en rechts de conditioner.. Bij mijn banana shampoo en condioner kon je na het gebruik van de conditioner echt voelen dat mijn haar super glad werd.. Dat is bij deze conditioner wel iets anders, maar mijn haar voelt wel fijn aan naar het douchen! Ook ruiken ze lekker en niet overdreven!

Beide zijn € 6,- ps. Niet duur dus!

Wat denken jullie over deze shampoo en conditioner? en welke gebruiken jullie?

Liefs

4 Reacties to “The Body Shop Rain Forest Balance Shampoo & Conditioner”

  1. Beauty Koning 24 mei 2012 bij 18:51 #

    Dat is zeker niet duur joh, een koopje! Fijn dat ze hun werking doen, altijd belangrijk, althans smooth haar is echt amazing. ^^

  2. MissEvie.nl 26 mei 2012 bij 09:03 #

    Wat goedkoop voor deze Bodyshop producten! Het klinkt echt super goed🙂 Daar ga ik ook eens een kijkje wagen!

  3. Amanda 26 mei 2012 bij 17:47 #

    Die prijs valt reuze mee! Ik dacht altijd dat ze veel duurder waren

  4. Desiree 28 mei 2012 bij 10:50 #

    Klinkt als fijne producten. Zelf heb ik nog nooit haar producten van TBS gekocht…

Geef een reactie

