Gosh Mono Eyeshadow – 004 MetallicGrey

22 Mei

Tijdens de 1+1 gratis actie op alle Gosh producten bij kruidvat kocht ik 2 mono eyeshadows.. Vandaag tijd om 1 van de 2 te laten zien!

Het is de kleur 004 Metallic Grey.. Zoals de naam al zegt een grijze kleur! Ik hou van grijs tinten, helemaal als ze ook nog een mooie glinstering er door hebben!

De verpakking ziet er tof uit.. Al moet ik zeggen dat ik niet heel erg veel met verpakkingen heb! Die gooi ik toch direct weg! Wel vind ik het handig dat je kleur wel kunt zien maar de rest wel gewoon verpakt is..

En de oogschaduw zelf! Leuke verpakking vind ik dit.. Stijl vol en niet goedkoop oogend! Like it!!

Jaaaaaa de oogschaduw zelf!! I love it!! super mooie grijze kleur, die een beetje naar zwart gaat..

En de kleur op mijn arm aangebracht.. Di is zonder oogschaduw basis.. Ik ben verkocht! ik vind het echt een mooie kleur! Niet te donker maar wel aanwezig!!

Oeeeeee prachtige shimmerss! Leuk leuk!!

Wat vinden jullie van deze oogschaduw?

Liefs

4 Reacties to “Gosh Mono Eyeshadow – 004 MetallicGrey”

  1. Laralaurentia 22 mei 2012 bij 20:13 #

    Gorgeous! Ik heb zelf helemaal niets van Gosh, alleen een bronzer. Het merk trekt me totaal niet.

  2. Beauty Koning 22 mei 2012 bij 21:12 #

    Wauw, prachtige oogschaduw zeg! De grove glitters erin vind ik amazing.😀 Zelf heb ik een eyeliner van GOSH, waterproof, waterproof like hel!

  3. beautyforgirls 22 mei 2012 bij 22:41 #

    Dit is een mooie mono van gosh.
    Liefs, xxx

  4. emma 30 mei 2012 bij 13:37 #

    wat een mooie kleur! Echt diepgrijs & die glitter erin, gorgeous

Geef een reactie

