H&M Wishlist

21 Mei

Afgelopen week kreeg ik weer een folder van de H&M in de bus! Ik kijk eigenlijk nooit op de H&M site zonder dat ik een folder heb gehad, dus het was weer tijd om de site door te spitten!

En zo kwam ik naar een poosje rondstruinen op deze wishlist uit..

1. Hoedje.. Ik vind zulke hoedjes echt leuk € 7,95
2. Top met een stuk kant achtig iets.. €9,95
3. Rokje.. Ik vind deze rokjes echt zo leuk!! € 4,95
4. Top met een barokprintje € 4,95
5. Toilettas € 6,95
6. Hoedje.. € 9,95

Hiervan heb ik ook al een aantal dingen besteld.. Deze worden als het goed is deze week bezorgt.. Dus ik ben erg benieuwd als ik ze dan nog zo leuk vind! De gehouden dingen komen natuurlijk in een shoplog!

Wat vinden jullie van deze dingentjes en hebben jullie nog iets op de wishlist van de H&M staan?

Liefs!

4 Reacties to “H&M Wishlist”

  1. beautyforgirls 21 mei 2012 bij 12:49 #

    Nummer 5 het toilet tasje vind ik leuk.
    Liefs, xxx

  2. Liliane 21 mei 2012 bij 13:32 #

    Ik vind de rok en de toilettas erg leuk!

  3. Beauty Koning 21 mei 2012 bij 20:48 #

    Leuke H&M wishlist, er staan gave dingen op! Het hoedje trekt mij wel. ^^

  4. Josephine 27 mei 2012 bij 09:41 #

    Ooooh dat rokje is liefde!❤

Geef een reactie

