Question Time – Waar kan jij niet zonder?

18 Mei

 

Vandaag weer een Question Time! En deze keer de vraag – Waar kan jij niet zonder? En dan niet je vriendje, je ouders of je hond.. Nee Welk Beauty gerelateerd product laat jij niet meer staan en ga je zonder de deur niet mee uit..

Ik ga eigenlijk de deur niet meer uit zonder oogpotlood.. Ik ben een ontzettende bleekscheet en wanneer ik geen make up draag vraagt iedereen direct als ik soms ziek ben.. Soms heb ik daar lak aan, maar het is soms ook wel vervelend.. Daarom draag ik eigenlijk bijna altijd oogpotlood.. Dit doet echt wonderen bij mij..

Dus tell me – Waar kan jij niet zonder?

Liefs

3 Reacties to “Question Time – Waar kan jij niet zonder?”

  1. joycelysanne 18 mei 2012 bij 12:13 #

    dat is een goede vraag, ik denk dat ik echt niet zonder mascara. Het geeft je een lekker wakkere opslag vind ik =)!

  2. beautyforgirls 18 mei 2012 bij 14:05 #

    Ik kan niet zonder lipbalm.
    Liefs, xxx

  3. Beauty Koning 18 mei 2012 bij 21:59 #

    Oh my, een goede girl. Oogpotlood is ook wel een musthave, tegenwoordig ben ik over gegaan naar de witte version, dus die kan ik ook laten liggen. Ik ga voor wenkbrauwpoeder! Of nouja oogschaduw, kan niet meer zonder. Kan wel, maar wil het niet. xD

Geef een reactie

